mp3 op achtergrond van een e-mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cor 63

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
482
Hallo allemaal,
Ik weet niet of voor deze vraag wel goed zit, toch maar proberen.
Ik heb een mp3 bestand die wil meesturen in een e-mail.
Als de e-mail geopend wordt moet het bestand afspelen.
Hoe kan ik de pm3 bestand in een e-mail plaatsen?
vr gr Cor
 
Ik had ok zon deregelijke vraag. Dit betreft niet om een muziekfragment af te spelen in een mail maar op een group. Ook hier heeft niemand op gereageert. Ik ben bang dat hier geen kaas van gegeten is onder ons leden. Anders had ik zeker wel wat vernomen. Maar goed hopelijk krijg je een antwoord op jou vraag en miscshien dat mijn vraag dan ook opgelost kan worden. Groetjes en succes ermee.
 
In outlook express, open een nieuw bericht, ga dan naar 'opmaak'-achtergrond-geluid en voeg daar het geluid toe wat je wilt.
 
Hallo Maestro12,
In outlook express, open een nieuw bericht, ga dan naar 'opmaak'-achtergrond-geluid en voeg daar het geluid toe:
Dit had ik inmddels al gedaan zonder resultaat.
Ik kan in mij e-mail geen mp3 bestand toevoegen.
Ik denk dat de mp3 bestand eerst om gezet moet worden naar een wav bestand of zo.
Heb ik dat goed dan hoor ik dit graag en hoe moet ik mp3 omzetten in een ander bestand.
vr gr Cor
 
Ik weet niet welke versie van Outlook express jij gebruikt (ik 6.0) en kan daar gewoon een mp3 inzetten.

geluid.jpg
 
Hallo Ron,
Ik werk met Outlook Express 6.
Ik kan wel een mp3 aan mijn e-mail toevoegen, hij speel ook gewoon af.
Niets aan de hand zou ik zeggen, totdat de e-mail moet worden verzonden.
Dan krijg ik de volgende melding zie bijlage.
vr gr Cor
 

Bijlagen

  • melding1.jpg
    melding1.jpg
    19,3 KB · Weergaven: 96
Laatst bewerkt:
Die melding krijg ik ook, maar als je toch doorgaat wordt het geluid toch mee gestuurd, zojuist nog even proefondervindelijk vastgesteld.
 
Hoi Ron,
Ik heb het ook nog tweemaal gebrobeerd, ik krijg nog steeds geen achtergrond geluid.
Is er misschien nog een andere oplossing?
vr gr Cor.
 
Dat is toch vreemd, als ik hier een mail wegstuur naar de andere pc, heeft die wel gewoon geluid, ondanks die melding
 
Hoi Ron,
Ik heb twee maal toe een e-mail naar mijn eigen adres gestuurd.
Kan dit soms de fout zijn dat er geen achtergrond muziek mee komt?
Dit is de eerste maal dat ik een e-mail met muziek wil versturen.
Daarom heb ik eerst een mail naar me eigen gestuurd voor controle of het wel werkt.
Ik vind het stom als je iets verstuurd en het werkt voor geen cent.
vr gr Cor.
 
Werk bij mij ook niet hoor Cor, krijg dezelfde melding en de mail is er snel klaar met versturen,terwijl het toch ( ondanks snelle verbinding) ff moet duren
 
Wie kan ons nu nog uit de brand helpen?
Ik heb de e-mail snel nodig (verjaardag vriendin)
vr gr Cor
 
Hallo,
Ben nog steeds bezich met mijn e-mail.
Ik heb de melodie groot 26.68 mb omgezet naar mp3 groot 1.01 mb.
De mp3 melodie speelt in windows mediapayler goed af.
Toch krijg ik hem niet verstuurt in een E-mail.
Is er iemand die nog kan helpen?
vr gr Cor
 
Dit probleem doet zich ook voor als de bestandsnaamextensie .WMA of .MP3 voorkomt in het vak Bestandstypen.
Zie:http://support.microsoft.com/defaul...id=kb;nl;883355
In de volgende tabel wordt een overzicht gegeven van de bestandsindelingen die door Outlook Express worden ondersteund voor achtergrondgeluid.
Audiobestanden .WAV, .SND, .AU, .AIF, .AIFC, .AIFF
MIDI-bestanden .MID, .RMI, .MIDI
Real Media-bestanden .RA, .RM, .RAM, .RMM
De vraag is nu hoe kan ik een van deze bestanden creeëren die een een e-mail past en door iedereen gehoort kan worden?
vr gr Cor
 
Laatst bewerkt:
hallo

mijn ervaring is dat je bij een e-mail alleen geluidsbestandjes van het type wav,en midi kan plaatsen,een mp3 alleen als bijlage,dus misschien is het en optie om van je mp3 een midi te maken,of wav.
maar een wav bestandje is wel groot,dus even in de gaten houden dan.

groetjes
 
Hoi,
Het is me nog steeds niet gelukt een E-mail met een melodie te versturen.
Ik stop er nu even mee, ik kom als ik wat meer tijd heb er op terug.
vr gr Cor
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat "het geluid" wat jij probeert te versturen te groot is.
Probeer eerst eens een kort geluidje.
Ik heb gemerkt dat geluidsbestandjes tot aan 1 Mb veel problemen geven bij versturen naar bijvoorbeeld hotmails adressen.

Fonz :thumb:
 
Hier ben ik weer,
Inmiddels ben ik er ook achter gekomen dat mijn wave bestanden die ik wilde versturen veel te groot waren.
Op het internet heb ik melodieën gevonden tussen 50 kb en de 500kb deze waren oorsprongklijk 20 mb tot 50 mb.
Versturen van die bestanden als achtergrond muziek in een e-mail ging goed.
De vraag nu is hoe kan ik wave bestanden zo verkleinen dat ze geschikt zijn voor een e-mail?
Welke programma is hier voor het meest geschikt?
vr gr Cor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan