PDA probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bellie

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2004
Berichten
69
Wie kan mij helpen?!

Ik heb nu de Pocket PC, Mitac Mio 168 met ingebouwde GPS ontvanger.
Tom Tom 3 heb ik op internet gevonden en geinstalleerd op de PDA (navigator, vioce enz.).
Nu wil ik een kaart van de benelux installeren, maar het hele zaakje loopt vast. Ik zelf heb het gevoel dat ie denkt dat mijn externe geheugenkaart niet voldoende is ofzo. Tom Tom software is gewoon op het interne geheugen gezet en de kaart (60MB) wil ik op mijn externe SD-kaartje zetten (512 MB).
Ik heb ook al geprobeert enkele mp3-bestanden op het SD-kaartje te zetten en das geen probleem (3 mp3's van +- 5 MB per bestand). Vervolgens geprobeert een AVI-filmpje over te zetten (35 MB) en hierbij loopt alles ook vast!!

Wie heeft er enig idee wat er fout gaat!!
 
Geplaatst door Bellie
Tom Tom 3 heb ik op internet gevonden

Niet om flauw te doen, maar vragen betreffende mogelijk niet legaal verkregen software of enige gelieerdheid daar aan wordt niet geaccepteerd.
 
Laatst bewerkt:
Daarom zeg ik ook, mogelijk niet legaal verkregen software. Het is een goedbedoelde, vriendelijke doch duidelijke waarschuwing voor diegenen die niet zo eerlijk zijn als de doorsnee helpmijer.
 
Blijkbaar heb je een probleem met grote bestanden. Worden deze wel gelezen vanaf je cardreader aan de pc? Je zou kunnen proberen om de kaart opnieuw te formatteren in de pda (moet ergens kunnen geloof ik). Anders kan je de kaart eens uitgebreid laten scandisken met surface check.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan