Videobstand versturen met E-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Passant

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2002
Berichten
25
Hoi,

Ik heb een videobestandje gemaakt van 1,08 MB maar krijg het niet voor elkaar om deze naar de desbetreffende persoon te versturen.
Het word wel verstuurd maar het bericht komt niet over.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt; R
 
Je kunt proberen het bestand met winzip of winrar in te pakken om het zo wat kleiner te maken
 
Ik heb met rechts geklikt op het bestand en vervolgens gecomprimeerd naar "naam".zip maar geen resultaat.
 
Het zou kunnen dat de mailbox van de geadresseerde te vol is.
Even contact zoeken en vragen of zijn/haar mailbox echt leeg is. Dus ook eventueel opgeslagen berichten, verzonden berichten etc.
Geldt natuurlijk niet als hij/zij gebruik maakt van OE of Outlook.

Succes,
Fonz :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Krijg je het bericht terug?
Als een mailbox vol is krijg je hem toch altijd weer terug?
Als dit dus niet het geval is moet er meer aan de hand zijn toch? Of zit ik er nou helemaal naast?
 
Het zou inderdaad ook zo kunnen zijn dat Passant bedoeld dat de geadresseerde het bestand niet kan openen.
We gaan het zeker horen van Passant.
Toch?

Fonz :thumb:
 
En jij krijgt geen bericht terug van de server dat het bestand niet doorgekomen is?

Waarmee verstuur jij het bericht en waarmee wil de ander het bericht ophalen? Verstuur jij het met een hotmail account? of stuur je het naar een hotmailaccount?
 
Ik krijg wel bericht van de server dat het bestand niet kon worden verstuurd.

Ik verstuur het met een Msn en het word ontvangen met een hotmail account.
 
Maar het kan zijn dat inderdaad de mailbox bij geadresseerde vol zit, ik zal vanavond eens informeren.
 
Geplaatst door Passant
Ik krijg wel bericht van de server dat het bestand niet kon worden verstuurd.

Ik verstuur het met een Msn en het word ontvangen met een hotmail account.

Stond er in dat bericht ook waarom het niet afgeleverd kon worden? Het zou kunnen dat hotmail geen bestanden groter dan 1mb kan ontvangen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan