camera op pc capturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennmenn

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2005
Berichten
7
hallo allemaal,

ik heb een probleem met mijn net nieuwe observatie camera.

ik heb laatst een observatiecamera gekocht om toezicht in en rond mijn kantoor te krijgen.
Nu heb ik een probleem want ik heb een camera draadloos met een receiver die alle data van de camera ontvangt. Nu zitten daar stekkers bij. 1 van die stekkers is voor mijn s-video uitgang van mijn grafische kaart.

nu stop ik die stekker in die s-video plug zeg maar. maar er is natuurlijk niks te zien. Hoe krijg ik het beeld van die camera nu in een scherm op mijn pc, dus met behulp van welke software?

ook wil ik die beelden graag opslaan op mijn harde schijf zodat ik ze later terug kan zien. kan dit?

ik hoop snel iets te horen

DennMenn
 
dennmenn,

Op je vragen hoe je beeld op je scherm krijgt kan ik je geen antwoord geven, echter geef je ook aan dat je de beelden op wilt slaan op je pc om later terug te kijken.

Ik heb echter wel een andere opmerking voor je;

Voordat je ertoe over gaat om beelden op je pc op te slaan zou ik even een bezoekje brengen aan de volgende site www.cbpweb.nl

Dit omdat hetgeen jij wilt aan nogal wat regeltjes gebonden is, en als je hier niet aan voldoet dan hebben je opgeslagen beelden totaal geen waarde.
Ik ga er hier even vanuit dat je deze beelden met een bepaald doel opslaat.

Hoop je hiermee eventueel een hoop ellende mee te kunnen besparen.

gr.
Koen
 
uitgang

hoi zoals ik het lees zeg je dat je een video kaart hebt met s-video uitgang dus geen ingang ik denk dat je daarom geen beeld heb ik weet niet zeker maar denk het wel.

suc6

groetjes mike
 
jah volgens mij heb ik de vraag verkeerd geformuleerd, maar ik heb wel een s-video ingang naar mijn grafische kaart, en daar heb ik zown klein stekkertje inzitten met 2 pluggen aan bijde kanten die niet groter is dan 3 cm ofzo en daar moet het stekkertje van de receiver van de camera in.

het zit gewoon goed aangesloten en in het boekje staat dat het zo aangesloten moet worden dus ik vertrouw daar wel op. maar met welke software ik dat moet capturen weet ik niet.

en Koenie ik heb een eigen kantoor in uterecht, en het is puur ter beveiliging van de parkeerplaats waar de auto's van mijn klanten staan en van mijn personeeel.
en ik gebruik de camera op eigen terein en dat is toegestaan volgens de wet enzo. Nog wel bedankt voor de tip trouwens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan