format error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slabje

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2005
Berichten
6
HELP!!!

Ik heb net een nieuwe mp3 speler. En als ik nummers op de speler zet kan ik ze niet beluisteren en krijg een format error te zien. Volgens mij heb ik iets van de mp3 verwijdert . Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen??

groetjes,
Sabina:confused:
 
mp3 van toys

hoi heb je die toevallig bij intertoys ,toys arus gehaald?

deze toevallig?

heb nu al paar mensen bij me gehad wat dat kon zijn dus terug mee naar de winkel want daar zeggen ze dat het aan je systeem lig :confused:

heb een amd ahtlon xp2200+ 512mb intern dus daar zal het niet zo 1 2 aan liggen.


maar hun hebben geld terug gekregen

suc6 gr mike
 
Ik heb hem bij de Mediamarkt gekocht. Ik kan nergens een merk ofzo vinden. Op de doos (rood) staat MP.Chart, op t ding zelf MP3 player dvr...???:confused:
 
Sabina,

Kun je het spelertje zelf niet formateren dan ??
Meestal zit op de mp3 speler zelf ook een optie om het
geheugen te wissen.......

Staat de mp3 speler toevallig ook op de site van mediamarkt ?? Er staan er wel een paar op, voornamelijk van het merk Thomson. Misschien staat er ergens in hele kleine lettertjes wat voor een merk het is...:)
 
Ik heb hem geformatteerd en hij doet het nog steeds niet. Op de site van Mediamarkt staat ie niet. Hij lijkt op de Thompson MP10 / DMK, maar daar heb je natuurlijk niks aan...:confused:
 
Lijkt hij misschien op deze:

KS104445g.gif
 
Qua vorm alleen, hij is zwart met een grijs midden en daarin het display. Links een knop voor play/stop. Rond het display staat Digital MP3 player (boven), USB (rechts), MP3 player dvr (links) en MP.Chart (onder). Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken...
 
Ook dit wil maar niet helpen :confused: Ben ondertussen ook aan het mailen met iemand vh bedrijf wat die MP3 speler maakt. Maar ook daar kom ik er niet uit... Iemand nog ideeën????? :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan