Minispelermodus

Status
Niet open voor verdere reacties.

zagato

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Berichten
35
Hallo allemaal,

Al eerder, 26 december, heb ik de vraag gesteld of er IEMAND is die weet hoe ik mijn Media Player weer in de normale staat kan krijgen.
Ik heb hem schijnbaar op de één of andere manier in de minispelermodus gezet en krijg hem met geen mogelijkheid meer "normaal"
Dit is erg lastig bij het afspelen van muziek ed omdat daar niet alle functies gebruikt kunnen worden.
Ik heb de hele HELP functie al uitgespit maar de oplossingen daarin gaan over het aanklikken van een optie in de balk, maar DIE heb ik in de minimodus niet

Wie oh wie weet raad????
Zagato
 
allereerst zijn er meerdere compacte modussen (uitvoeringen) die je kan gebruiken. Kun je misschien een screenshot maken van de mediaplayer?
 
Rechtsklik op de taakbalk. Dan bij werkbalken het vinkje voor Mediaspeler weghalen. Dan zou die weer goed moeten zijn.
 
Ik zal gelijk de twee antwoorden beantwoorden.
Sidi; Helas heeft dat geen enkel effect alleen dat de media player het dan helemaal niet doet.
Jammer dus geen optie.

Tarabass;De mediaplayer staat dus in de mini modus en niet in compact. Een screenprint invoegen weet ik niet hoe te doen en het is daarop ook heel moeilijk te zien, omdat het IN de taakbalk onderin staat. Maar het ziet eruit zoals het in de Help en ondersteuning staat onder Aan de slag met Windows media player en dan minispeler. Juist dat krijg ik dus in de taakbalk. Als ik de mediaspeler open krijg ik eerst een scherm met welk account wilt u openen doe ik oke dan komt er onderin de taakbalk het playerlog met Windows Media Player en als ik dat aan klik krijg ik het minitoetsenbirdje van de mediaplayer in de taakbalk. Duidelijker weet ik het niet uit te leggen, maar misschien weet iemand toch raad????????
Groetjes
 
Zit nu achter een w2k systeem van m'n werk maar zal vanavond even bij m'n eigen XP systeem kijken.
 
Stom van me, je hebt gelijk:eek: Had het verkeerd gelezen...
 
Zagato,

Even voor de duidelijkheid; zie jij zoiets als in het plaatje dat ik heb bijgevoegd?
 

Bijlagen

  • mediaspeler in minimodus.jpg
    mediaspeler in minimodus.jpg
    12,5 KB · Weergaven: 54
in deze modus zit een icoontje voor teruggaan naar volledige modus (twee vierkantjes) rechtsonderin de hoek
 
Precies, dat bedoelde ik maar dan moeten we eerst zeker weten dat dit is wat Zagato ziet. (Dit is trouwens ook de enige minimodus die ik ken)
 
Laatst bewerkt:
waarschijnlijk wel, want die word ook bedoeld in die helpfile zoals zagato zei, en daar stond dus hetzelfde plaatje als wat jij er net neerzette.
 
Ja inderdaad is het dat schermpje, maar als ik dus de herstelknop aanklik krijg ik ook weer IN de taakbalk windows media player te staan, de enige manier om dit te sluiten is dan rechtsklikken en sluiten als ik het "gewoon"aanklik verschijnt weer dat minimodus toetsenschermpje.
Ik kom er echt niet uit!!
 
Heb op wat forums gelezen dat er nogal wat spyware en adaware is dat voor dit soort ongein kan zorgen. Weet je zeker dat je pc adaware/spybot-vrij is? Anders weet ik het ook niet meer:eek:
 
Ja dat weet ik heel zeker heb ik ook al gecontroleerd.
Jammer maar ik krijg het idee datik er maar mee moet leven ;-(
Bedankt voor 't meedenken.
groetjes.
 
Je kunt natuurlijk ook de mediaspeler verwijderen en opnieuw downloaden en installeren.
Ik kan me herinneren dat ik ook ooit zoiets aan de hand heb gehad.
Op nieuw geinstalleerd en werken.

Succes,
Fonz

:thumb:
 
Hmja maar allerlei instellingen blijft ie wel onthouden van de vorige installatie da's nou net het vervelende. (Zucht, wat is Winamp toch een heerlijk programma...)
 
Zeker.
Het gekke is dat ik sinds die "herinstallatie" geen problemen meer heb.

Fonz :thumb:
 
Da's mooi want dan zou dat in elk geval nog een optie voor Zagato zijn.
 
Ik heb geprobeerd de Media player te verwijderen, maar die LAAT zich helaas niet helemaal weghalen.
Zoals Sidi al meldde. Juist die instelling schijnt hij heeeeel goed te onthouden.
Dus ook na het opnieuw downloaden blijft die minimodus.
Ik kreeg ook al de optie heel windows eraf en opnieuw erop te zetten, maar daar ben ik geen held in dus dan heb je kans dat ik straks ALLEEN maar problemen heb dan maar een minispelermodus.

Ineke :(
 
Ben bang dat die instellingen in het register zijn terug te vinden.
Weet daar te weinig van om je te kunnen helpen, maar er zijn er op dit Forum zat die dat zeker wel kunnen.

Fonz :thumb:
 
En als je in de minimodus nou die herstelknop indrukt. Dan wordt het dus een knop in de taakbalk. Kun je daar 's op rechtsklikken en kiezen voor "Maximaliseren"?

Windows opnieuw installeren voor zoiets als een Mediaspeler lijkt me toch al te gortig :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan