Beveiligde CD - streaming - kopie voor eigen gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
502
Ik heb een beveiligde CD (Bram Vermeulen) gekocht en wil van deze cd een kopietje maken om in de auto te kunnen draaien. Nu heb ik ooit ergens gelezen dat je, zodra je iets kunt afspelen op de pc, je dit ook kunt opslaan op de harde schijf (d.m.v. "streaming") en daarna kunt branden op CD. Welke software heb ik hiervoor nodig en nog belangrijker hoe doe ik dit dan? Wie kan me helpen?:confused:
 
Heb je al geprobeerd om met clone cd een kopie te maken van de cd?

Om muziek op te nemen heb je een waverecorder nodig. Let wel op dat je geen gebruik maakt van de computer, althans geen dingen die geluid maken, want dan wordt dat meegenomen in je opname.
 
Ik heb CloneCd geprobeerd, maar die zegt dit niet te kunnen kopiëren (zelfs niet door eerst een image te maken). Heb je een voorbeeld van een goede WAV-recorder? Alvast dank!
 
Supertip :thumb: Audiograbber staat op dit moment al het vierde liedje te rippen! Fantastisch, had ik moeten weten. Thanx!:)
 
En nou maar hopen dat je audio niet verrampeneerd wordt door de beveiliging.... :evil:
 
De eerste tien in ieder geval nog niet! Ik denk dat de rest ook wel goed zal gaan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan