avi-file verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
552
Ik heb een film(avi)die ik niet verwijderen kan.nu heb ik via een vriend vernomen dat het enkel kan als je het volgende doet:start/uitvoeren/regedit nu gaan naar achtereenvolgens:HKEY-CLASSES_ROOTS\Systeemfileassociations\avi\shellex\propertyhandler maar helaas kom ik maar tot HKEY-CLASSES_ROOTS en dan kan ik het niet meer vinden dus ik heb geen systeemfileassociations en kan dus niet verder.wie kan mij helpen?
 
Wat kan helpen is om de file te selecteren en dan te wachten tot je computer is uitgerateld. (+/- 1 min ofzo)
en dan proberen te verwijderen. Het is soms zo dat film niet helemaal compleet zijn, dat er dus een paar bytes missen. Windows gaat dan eerst op zoek in je computer om de rest te vinden, dus op dat moment kan je dus nog niet verwijderen. Als windows er achter is dat er niet meer is kun je het bestand verwijderen. Dit is vaker het geval bij dingen die je bv bij kazaa download.
 
PS.

Als ik jou was zou ik niet zomaar in je registry gaan rommelen als je er geen verstand van hebt. Dit kan veel schade toebrengen aan je computer.
 
In één van jullie antwoorden vond ik de link van een zekere Bufffy die mij het prog killbox bezorgde en het was een makkie.Bedankt dus Buffy en natuurlijk ook alle leden bedankt die mij samen hielpen om de film te verwijderen.wat kan je telkens weer op dit forum rekenen zeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan