ISO op dvd-speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

droersch

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Berichten
379
Ik heb een ISO-bestand van 4 gb. Hoe zorg ik ervoor dat ik deze op mijn dvd-speler kan afspelen?
Ik kan via alcohol 120% het bestand wel inlezen en branden, maar welk formaat is het dan?
Kan ik het iso-bestand niet converteren naar dvd of zo?
 
Als ik het isobestand met DVD Shrink - File - Open disc image open krijg ik de melding:
Invalid DVD navigation structure

Als ik de file probeer te openen vanuit File - Open file krijg ik de melding:
Failed to open C:\manonfire\VIDEO_TS.IFO". Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.

Wat doe ik verkeerd?
 
die fouten ken ik niet dus houdt het voor mij op

En met Nero Expres kan je aan geven wat je wil maken die converteerd dan naar mpeg dat al geprobeert
 
Met alcohol 120% kan je gewoon branden en wordt het automatisch een dvd. Als ik naar de grootte van het bestand kijk dan lijkt het me een dvd.

Een iso bestand is als het ware een letterlijk bestand van het origineel. (Het origineel kan een kopie zijn)
Het kan dus zijn van een dvd, of een cd album of een spel.

Dus gewoon branden met alcohol en je dvd is klaar.
Probeer maar eerst op een rw, anders kost het weer een dvd als het fout gaat.

Wat de foutmelding betreft, volgens mij kan je een ifo file niet openen.
Op een dvd staan ifo, vob en bup files en alleen de vob files kan je afspelen (openen) dat is de film.

Hopelijk leg ik het een beetje duidelijk uit.
 
Je hebt het goed uitgelegd ja. Ik heb het bestand gewoon met alcohol gebrand en kon hem daarna zonder problemen afspelen op m'n dvd-speler!

Bedankt! :thumb:
 
Ik heb ook een ISO gemaakt van mijn avi-bestanden die ik op dvd wil hebben. Ik heb die gebrand met alcohol 120% alleen nu kan ik hem alleen op de computer bekijken. Hoe kan ik dr voor zorgen dat ik ze ook op de dvd-speler kan bekijken?

alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan