*.cwf bestanden omzetten naar *.mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

egberth

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2004
Berichten
30
Hallo,

De computer die ik gebruik is oorspronkelijk bedoeld om in een cafe muziek mee af te spelen met het programma CMS/automatic discjockey. Ik ga een nieuwe pc kopen, maar vind het zonde om bijna 4000 nummers weg te gooien. Weet iemand hoe ik deze *.cwf bestanden zou kunnen omzetten naar *.mp3? Ik heb een nummer als bijlage toegevoegd, alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Wat de bijlage betreft : alleen deze extensies zijn toegestaan en dan mag de bijlage ook nog eens niet groter zijn dan 102400 bytes:

gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar
 
Laatst bewerkt:
kan de bijlage er dus niet bij doen... Als iemand er iets mee kan/mee wil doen, kan ik zo'n bestand mailen oid
 
Zal niet nodig zijn (mailen) als je het geadviseerde progje gebruikt ?
 
Helaas, heb het geprobeerd met dit programma, maar hij herkent de *.cwf files niet. Heeft iemand uberhaupt weleens van dit bestandsformaat gehoord? Ik kan er niks over vinden op internet
 
Dank voor de moeite! Gaat idd over cwf files, maar ik zie geen enkele connectie met mp3's. Als je op die site op "FILExt Help Me", wordt je doorgelinkt naar een andere pagina, maar dat Codewatch programma lijkt mij (ben een behoorlijke leek) iets om je harde schijf mee te herstellen, en niet om bestanden mee te converteren.
Die cwf bestanden op mijn pc hebben allemaal namen als bijvoorbeeld 10031.cwf en 12317.cwf. Die bestanden zijn allemaal tussen de 3 en 8 MB groot. In zo'n bestand zit volgens mij zeg maar naast de muziek ook informatie over artiest, titel en categorie waar het nummer in valt. zou het mogelijk zijn om met een programma zo'n cwf file te ontleden, zodat je het muziek gedeelte apart krijgt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan