mp3 in diashow Nero vision express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brock

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2005
Berichten
3
In sommige gevallen wordt een mp3 bestand dat ik als achtergrond muziek heb toevoegd aan een diashow in Nero vision express niet afgespeeld tijdens het draaien van de diashow en in andere gevallen wel. Een ding is wel duidelijk: de mp3's die niet afgespeeld worden heb ik zelf geconverteerd van een normale CD. De mp3's die het wel doen heb ik als mp3 bestand aangeleverd gekregen. Kan iemand mij vertellen hoe ik de zelf geconverteerde mp3's afspeelbaar kan maken in een diashow van Nero vision express. Heeft het iets te maken met de instelling tijdens het converteren van audio cd naar mp3? Ben benieuwd!
 
uhm mss is het de aan de bitssnelheid ik weet als jij zelf mp3 maakt/omzet naar wat je het dan doet.

mss kan nero die dan niet goed
 
Geplaatst door traxion
uhm mss is het de aan de bitssnelheid ik weet als jij zelf mp3 maakt/omzet naar wat je het dan doet.

mss kan nero die dan niet goed
 
uhm ja dat heb ik gezegt. wat is daarmee ??

snap je het niet helemaal?
 
Even onwennigheid met het antwoorden op jouw advies. Ik heb jouw advies toegepast alleen helaas niet het gewenste resultaat. Kan het zijn dat deze bestanden die ik zelf van een cd afhaal een beveiliging hebben zodat ze niet in andere programma's te gebruiken zijn?
 
als je ze van de cd af zijn dan zouden ze gewoon zonder beveiliging zijn (anders kun je ze met wmp ook niet af kunnen spelen).

wat voor soort mp3 maak je ervan welke bitsnelheid?

daarvoor un je het beste gewoon 128 gebruike zoals de meeste mp3's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan