Slecht beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

JackBlack

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2004
Berichten
18
als ik een filmpje wil kijken met windows media player heb ik heel slecht beeld het ziet erg grijs de screenshot hieronder is een voorbeeld zoals je kunt zien zie je iets grijs ipv dezelfde kleur zwart als erom heen is
ook met winamp en realplayer ziet het er erg grijs uit het lijkt wel een soort ruis

het is niet erg duidelijk op de screenshot maar als je goed kijkt zie je het middenste iets lichter is dan de rest... als ik een filmpje kijk is dat nog erger...

het is erg irritant het beeld kwaliteit is erg slecht maar als ik een plaatje bekijk ziet het er wel normaal uit (ook als ik een computer spel speel ziet het er gewoon uit)
ik had mijn computer geformatteerd en nadat ik dat dee heb ik altijd grijs beeld gehad ik heb alle updates gedaan van mijn geforce 4200 ti die ik kon vinden zou het misschien ergens anders aan liggen?
misschien een instelling verkeerd ik heb al een tijdje gezocht maar kon het probleem niet vinden...
:confused:
 
ga ff naar paint en giet je schermvak zwart in.

is dit zwart echt zwart of licht zwart?
 
bah... had er eerder geen last van (voor computer geformatteerd)... heb meedere filmpjes gekeken allemaal grijs ruis er tussen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan