Hoe heeft die gast dat gedaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Berichten
1.636
Hallo,

ik zat een beetje rond te surfen op ebaumsworld en toen kwam ik The Star Wars Kid tegen. Wat die gast doet is echt belachelijk maar het gaat me om de beeldbewerking, hoe heeft hij dat lightsaber effect gemaakt?
 
Zo hoe bedoel je vreemde vogel ha ha ha
 
lol,
tis dat je een serieuze vraag stelt.
,
maar die filmpjes zijn echt iets voor de memberschat
 
Ja, heh, die gast is echt belachelijk. Maar eigelijk wel zielig, als je het verhaal erachter weet. Hij was gewoon een 'normaal' 15 jarig joch dat op school een beetje lol had met een camera. Zijn vrienden ontdekten de tape en zetten de video op kazaa. In een mum van tijd hadden honderden mensen de 'star wars kid' gezien en op verschillende manieren nog belachelijker gemaakt.

...

Whahahaha maakt me niks uit ik lach me rot :D

Hmm, maar over die tutorial, 't is wel mooi gedaan enzo, alleen hoe doe ik dat in een filmpje? Klinkt gek, maar ik wil ook zo'n filmpje maken... had ik dat nou wel moeten zeggen?
*Kuch kuch* Ik bedoel, hehe, ehm, ik wil gewoon een leuk filmpje maken met mijn neef. :) echt

//EDIT:
Ik heb die tutorial eens doorgenomen en het resultaat mag er wezen! Erg leuk :D

jedijoshua9jg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nou mocht je er ooit mee klaar zijn, graag horen we dit want dan willen we die vast ook wel zien.
Hopelijk is het dan net zo lachwekkend als deze heren.
 
Welk programma

Ik heb de berichtjes net doorgelezen en ben naar de site's geweest maar ik ben er nog niet achter met welk programma je zulk soort dingen kan maken.
 
misschien zijn de frames wel los bewerkt op die manier in de clips,probeer eens of dat haalbaar is
 
Ja misschien wel :( hmm, dat betekend dat als ik met mijn 30fps webcam een filmpje maak ik voor elke seconde 30 frames moet bewerken..........

nooooooooo

Ach ja, 'Nobody said it would be easy'
 
chroma key-en! geef object een bepaalde kleur zoals blauw scherm bij weerjournaal , en zet daar een bitmap op die aan je eisen voldoet neon ofzo.
(goh klikt best simple hoe ik het zeg) :eek:
 
Hmm, ik weet het niet. Dat kan denk ik wel, alleen is het resultaat niet zo mooi. Overigens, in die filmpjes van de Star Wars Kid hebben ze dat niet gedaan. Hmmm......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan