serie nummer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Recycleer

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2001
Berichten
146
Hallo ,

Op mijn pc had ik staan studio versie 9 , enkele maanden geleden de upgrade naar versie 9 + .........
Vandaag heb ik het pakket hollywood fx mega pack version 5 for studio aangeschaft.
Als ik het serie nummer ingeef blijkt het niet volledig te zijn ......... op de sticker in de doos met het serie nummer op staan 23 letters eerst 3 en dan 4x5 letters

000-00000-00000-00000-00000 (voorbeeld)
dus net of er in het eerste reeksje 2 letters ontbreken

Is zoiets mogelijk...........

Heb je al van dergelijke problemen gehoord ......

Alvast dank bij voorbaat.
 
Het serie Nr is wel hoofdletter gevoelig!!En het aantal karakters klopt wel hoor
 
Geplaatst door Recycleer

Als ik het serie nummer ingeef blijkt het niet volledig te zijn ......... op de sticker in de doos met het serie nummer op staan 23 letters eerst 3 en dan 4x5 letters

000-00000-00000-00000-00000 (voorbeeld)
dus net of er in het eerste reeksje 2 letters ontbreken

Als ik het zo kan optellen, kom ik toch aan 23. Typ exact in wat er op de sticker staat. Hoofdletters, kleine lettters ed.
 
Ik heb het nu zeker al 20 x geprobeerd en telkens verschijnt de vermelding

pixie tool
serienummer is noodzakelijk
 
Ik heb net even wat serie nummers opgezocht voor jouw pakket. Maar ik kom hele andere reeksen tegen.

Vb: AA000-AAA-000000-00A
 
Monaco, het verzoek dit niet te geven daar dit niet legaal is.
Je kunt je eigen bericht wijzigen door het weer te verwijderen.

Recycleer, als je zeker weet dat het niet correct is wat er staat, denk ik dat het verstandiger is, terug te gaan naar de winkel, als je het net hebt aangeschaft dan zul je vast goed geholpen worden met je probleem, hoe langer je wacht, hoe minder die kans wordt uteraard.
 
Geplaatst door jjw
Monaco, het verzoek dit niet te geven daar dit niet legaal is.
Je kunt je eigen bericht wijzigen door het weer te verwijderen.
Lijkt me geen "echt" serienummer.
Vb wat er voorstaat, lijkt me de afkorting van Voorbeeld.
 
Ik las inderdaad iets te snel, de cijfer reeks klopt ook niet, excuus hiervoor, monaco en Crash.
 
misschien simpel gedacht, maar sommige lettertypes geven verwarring, denk hierbij aan L (hoofdletter l)of I (hoofdletter i) en U en V...
probeer hier eens mee te goochelen.. Ik heb laats zelf met roller coaster dit probleem gehad.. Ook origineel en foutief serienummer.
Toen bleek dat ik de hoofdletter V intypte en dit een U moest zijn..
snap je het nog?
 
Nog steeds geen succes na vele pogingen ....
ondanks dat de code niet geaccepteerd wordt , verschijnt dan plots een start van een installatie....(hollywood fx for studio version 5.5.4 build 97)
maar na de installatie is er noppes veranderd ....nog steeds watermerk op de effecten ....
Ik denk toch dat er iets mis is met de code...
 
Ik heb intussen een nieuwe versie gekregen ....en nu werkt alles perfect....
 
Al deze problemen worden ook gemeld in de FAQ's bij Pinacle en daar zijn ook fixes voor beschikbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan