32 foto's van 235MB naar 1560MB met muziek?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
1.005
Hallo,
Ik ben bezig om middels Magix diashows op dvd te branden. Het branden gaat prima en de kwaliteit op tv is uitstekend. Maar nu loop ik telkens tegen het probleem aan van te grote bestanden. Ik heb bijv. een fotobestandje op mijn pc staan van 32 afbeeldingen en 20MB groot. Als ik hiervan een diashow in Magix maak is het bestand 235MB groot. Als ik er nu ook nog muziek onder zet met Magix slide show maker is het bestand 1560MB groot! Dit zou dus inhouden dat ik maar 3 van deze kleine diashows (98 foto's) op een hele dvd kwijt kan. Ook wordt telkens nog gezegd dat het bestand te groot is voor de geselecteerde muziek. Ik heb dan de mogelijkheid om de muziek te loopen, maar dan flitsen de beelden weer veel te snel voorbij. Komt iemand dit bekend voor?
mvrgr. Kanyarat.
 
Hoe groot zijn de muziek bestanden?
 
Dat is een standaard muziekje dat meegeleverd is door Magix (chillout) en dat bestandje is 2,11MB groot.
 
Misschien maak ik een rekenfout maar als ik 235 Mb en 2,11 MB bij elkaaar optel dan kom ik aan 237.11 MB en niet aan 1560 MB
 
Ik heb ook Magix maar verder geen probleem
32 foto's bij elkaar 2o MB dat is goed, en daarbij nog een stukje muziek zeg 3 mb en dat is het. Misschien Magix is opnieuw installeren.een fantastisch alternatief programma is Photodex " Pro Show Gold v.2.0" Zeer veel mogelijkheden en heel makkelijk om mee te werken.

Suc6
 
Ik heb Pro Show Gold v.2.0 gezocht op internet, maar zonder resultaat. Weet jij waar dit verkrijgbaar is??
mvrgr. Kanyarat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan