eerste shot en dan groen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoomer

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2003
Berichten
148
Hallo,

Als ik een divx-(avi)-film afspeel in media speler 9 zie ik het eerste shot, daarna volgt groen beeld en hoor ik alleen nog maar het geluid.

Wat is er aan de hand? Mis ik een codec?
 
Geïnstalleerd maar geen resultaat. Bij de een blijft het beeld staan en wordt later groen, wel geluid. Bij de ander zie ik onderin beeld nog snel verschijnen 'fout bij downloaden codec' en zie het eerste shot, daarna half groen en half stoor.
 
Of te wel, je hebt nog steeds niet de cerrecte codec om de film af te spelen.
Een volledig codec pakket, is HIER te downloaden, het is niet klein, het is ruim 40mb, maar goed je hebt dan wel de meeste codecs aan boord als je het instaleerd.
 
Hé handig.

Bij de eerste no errors (?) is de divx misschien gewoon corrupt? Maar dan had ik dat laatst ook al...

Bij de andere:
ac3 (0x2000) "Dolby Laboratories, Inc" is missing.
Onder Direct Show nog een melding: VFW_S_PARTIAL_RENDER - Some of the streams in this movie are in an unsupported format.
 
De AC3-codec vind je in de eerste link die ik geplaatst heb.
 
Geplaatst door jjw
Of te wel, je hebt nog steeds niet de cerrecte codec om de film af te spelen.
Een volledig codec pakket, is HIER te downloaden, het is niet klein, het is ruim 40mb, maar goed je hebt dan wel de meeste codecs aan boord als je het instaleerd.

Nou totale pakket geïnstalleerd maar film loopt direct vast. Sterker nog. Hele pc. Alleen via taakbeheer te killen.

Zonder bovenstaand codec-pakket start de film gewoon maar na ca. 30sec blijft het beeld staan en gaat het geluid door.

Gspot geeft geen errors.
 
Vreemd dat hij vastloopt, ik gebruik het al zeer lang, met veel plezier.
 
Heb ik gedaan.... :(

Krijg nog steeds de volgende melding via gspot:

Bij de andere:
ac3 (0x2000) "Dolby Laboratories, Inc" is missing.
Onder Direct Show nog een melding: VFW_S_PARTIAL_RENDER - Some of the streams in this movie are in an unsupported format

de film begin te lopen en na ca. 30 sec blijft het beeld steken en de muziek/geluid speelt door. Ook als je verderop in de film wilt kijken....
 
Heb je dit nou bij elke fim, of is dit een toevals treffer?
 
Bij meerdere films. Niet bij alle. Al verschillende versies van het bestand geprobeerd.... :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan