Media player opent niet vanaf het internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurisuus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Berichten
3
Wie helpt..
Ik probeer vanaf een website een mediaplayer bestand te openen (een wmv bestand) maar hij geeft geen beeld daarna krijg ik een foutmelding..
Andere mensen die ik spreek kunnen wel gewoon via mediaplayer deze film kijken wie weet raad!

Dit is de melding:
0xC00D11B3: Er is een netwerkprobleem opgetreden
Windows Media Player heeft een netwerkprobleem geconstateerd. Deze fout kan de volgende oorzaken hebben:

De server is afgesloten of bezig. Probeer op een later tijdstip verbinding te maken met de server.
De computer is niet verbonden met het LAN of het Internet. Breng een verbinding met het netwerk of het Internet tot stand en probeer het opnieuw.
De instellingen van de proxyserver zijn niet goed geconfigureerd. Controleer of de proxy-instellingen juist zijn en probeer het opnieuw.
De instellingen van de proxyserver controleren
Kies Opties in het menu Extra en klik vervolgens op de tab Netwerk. Controleer vervolgens de instellingen in het onderdeel Stroomsgewijze proxy-instellingen.
Opmerking

Als u niet weet wat de instellingen van de proxyserver moeten zijn, selecteert u een protocol op het tabblad Netwerk. Klik vervolgens op Configureren en selecteer Proxy-instellingen automatisch zoeken of Proxy-instellingen van de webbrowser gebruiken (alleen beschikbaar voor HTTP-protocol).
Als u verbinding maakt met het Internet via een inbelverbinding, kunt u de proxyserver mogelijk niet zelf kiezen. Raadpleeg de Internet-provider of de netwerkbeheerder.
Fout-id = 0xC00D11B3, Voorwaarde-id = 0x00000000

Alvast bedankt!
Suus
:(
 
ik had het zelfde probleem, bleek dat het lag aan de instellingen van mijn firewall, want toen ik die uitschakelde kon ik wel gewoon de bestanden bekijken.
uiteindelijk dus de instellingen in mijn firewall veranderd.

misschien dat dit ook jouw probleem oplost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan