Kan geen avi preview bekijken met Mediaplayer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

lizzie23

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2004
Berichten
79
Hoi,

Heb een aantal bestanden gedownload van LimeWire. Nu geeft ie aan dat ik een preview wil kijken maar als ik een avi preview wil kijken krijg ik telkens dezelfde foutmelding.... Hij geeft het volgende aan:
"Er is een onbekende fout opgetreden". Dit krijg ik bij ieder Avi bestand, en ik kan me niet voorstellen dat al deze bestanden ook echt fout zijn.
Terwijl als ik een mpg bestand bekijk het wel gaat. (ook een preview).
Ligt het dan aan mijn Windows mediaplayer? Ik heb ook al Quicktime gedownload, maar als ik de preview afspeel doet deze dat automatisch op de windows player..

Wie o wie weet wat het probleem is en kan me helpen?

Alvast bedankt!
groetjes lizzie
 
Ik weet niet wat de oplossing voor je probleem met windows media player is...
Ik krijg ook steeds van die vage fouten met windows mediaplayer.... vandaar dat ik alle filmpjes nu met divx-player afspeel.. Werkt perfect. Bij mij dan. En je kunt m gratis downloaden.

Je kunt natuurlijk ook met quicktime proberen te openen. (rechtermuisklik op het avi-tje, openen met, programma quicktime selecteren)

succes
 
Ik heb nu de divx player gedownload, maar als ik de preview wil afspelen selecteert hij automatisch de windows media player. Deze kan ik volgens mij niet van de pc afgooien omdat ie bij XP hoort??
 
ehm.... ik heb geen XP

maar je kunt het volgende proberen

1)ga naar Mijn Computer
2)ga naar het menu Extra
3)selecteer Mapopties
4)kies het tabblad Bestandstypen
5)ga naar de extensie AVI en klik daar 1x op
6)hier staat bij jou waarscgijnlijk dat ie 'm met windows mediaplayer opent. klik op wijzig en kies de speler van je keuze (in dit geval dus divx player)

hij zou het nu moeten doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan