geformateerde foto,s terug halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

king of the roa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2005
Berichten
1
hallo ik heb de volgende vraag ik heb mijn harde schijf geformateerd daar mee heb ik ook vele foto,s geformateerd nu heb ik de foto,s terug kunnen halen en op dvd gezet maar nu doet het volgende probleem zich voor als ik de map open waar ik de foto,s in heb staan dan laat die de miniatuur weer gaven wel volledig zien maar als ik het bestand wil openen dan geeft het bestand maar 1/4 van de foto weer ik heb al geprobeerd om de miniatuur weergaven uit te printen maar dan print hij ook slechts 1/4 van de foto uit en de rest is grijs bij eigenschappen geeft hij wel het normale formaat weer van 1984x1488 en 64 kb kan iemand mij helpen ik heb de foto,s gebrand met nero en die heeft er nco bestanden van gemaakt help !!!!!!!!!!!:(
 
misschien kan je ze met de back-up functie van nero terugzetten.
 
Convar

Ik gebruik voor datarecovery altijd PC Inspector Smart Recovery van Convar (www.convar.de ). Ik kan niet garanderen dat het bij jou ook werkt, maar het valt te proberen.
 
Recovery

Die PC Inspector is inderdaad de moeite waard om te proberen.....
Moest het je toch niet lukken om het zelf te doen mag je me steeds contacteren om het te laten doen als het voor jou om zeer belangrijke foto's/data gaat (kost een hoop geld :-( ):(

Grz Bart
 
Re: Recovery

Geplaatst door bartderus
Die PC Inspector is inderdaad de moeite waard om te proberen.....
Moest het je toch niet lukken om het zelf te doen mag je me steeds contacteren om het te laten doen als het voor jou om zeer belangrijke foto's/data gaat (kost een hoop geld :-( ):(

Grz Bart

Volgens mij zit je op het verkeerde forum !!!!!

Wij doen hier alles gratis !

De gratis computer helpdesk van Nederland !!!!!!!!!
logo.gif
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam uit bij PC Inspector Smart Recovery toen ik op vakantie een heleboel digitale foto's had gemaakt. Die stond op een SD-geheugenkaartje in mijn toestel, maar ik kreeg ze er met geen mogelijkheid vanaf. Toen heb ik het geheugenkaartje naar een fotozaak gebracht, en die hebben het er voor mij afgehaald. Kosten: 2 euro voor het CD'tje waar ze de foto's voor mij op gebrand hadden!

Het herstellen hoeft dus helemaal geen hoop geld te kosten. Ik heb toen gevraagd met welke software ze dat gedaan hadden, en het thuis zelf nog eens geprobeerd. Ik hoop dat het jou ook lukt!
 
Re: Re: Recovery

Geplaatst door Jozo


Volgens mij zit je op het verkeerde forum !!!!!

Wij doen hier alles gratis !

De gratis computer helpdesk van Nederland !!!!!!!!!
logo.gif

Ben ik volledig mee eens, maar als het dus niet lukt op de "doe-het-zelf" manier vrees ik dat voor hem de foto's toch even belangrijk blijven...... vandaar m'n voorstel.

Voor andere tools dan PC inspector moet je meestal ook betalen als je de foto's wil saven....
Onderstaande link bevat ook een download die goede resultaten levert.....
http://www.datarescue.com/photorescue/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan