Nero bakt geen DVD's meer :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
De laatste paar keren dat ik een DVD met nero wilde branden, kreeg ik een rare foutmelding. Ik zet hem op DVD video, sleep de video_ts bestandjes netjes van de ene naar de andere kant, en druk op brand...
Hij begint dan, maar blijft op 0 procent steken (hij brand volgnes mij de lead in niet eens), en op een gegeven moment geeft hij :

0:31:58 #26 CDR -400 File Writer.cpp, Line 311
Fout: ongespecificeerd doel

En dan stopt hij ermee. En volgens mij blijven mijn DVD's gewoon blank... Ik denk niet dat het aan het merk ligt, want ik heb eral eerder mee gebrand.. Volgens ziet hij de DVDrecorder niet meer of zo... vaag...
Ik heb het log bestandje van nero erbij gedaan, voor de gene die er naar willen kijken...

Thanks.!!
 

Bijlagen

  • log.txt
    9,2 KB · Weergaven: 19
Probeer je niet gewoon beveiligde DVD's te branden?Dat gaat niet met Nero. Tenzij je ze eerst ript met DVD Shrink....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al een aantal verschillende DVD's geprobeerd..dus lijkt me niet. En als het zo was, zou ik dan juist deze foutmelding krijgen? Bovendien heb ik het ook met DVDSanta proberen te branden, en die deed het ook niet...
 
De meeste DVD's zijn ook beveiligd. Probeer DVD Shrink eens in combi met Nero.....
 
Ik kan dit nog vinden....



Re: i cannot burn dvd with nero

I'm having similiar problems. I can burn CDRs but not DVDs. The burner worked fine for the first 4 DVDs I burned (on cheap media), but now I get the same errors you have with 4 different brands of media.

One thing I spotted on your log is that your DMA is turned off on your CD drive. Right click on My Computer. Click on Properties. Click the hardware tab. Click on Device Manager. Click the + (plus) sign by IDE controllers. Right Click on your Primary AND Secondary IDE channels. Click Properties. Go to Advanced Settings. Change Transfer mode to DMA.

This may help you if you are copying a CD or DVD.
 
Ja die had ik ook al gevonden en geprobeerd haha...wat een ellende..werkte dus ook niet..want alles stond nog goed
 
Pfffff, even denken hoor.
Zal het dan toch echt niet aan je hardware liggen of heb je het alleen met DVD's en niet met andere data?
Bijvoorbeeld kan je wel een muziek cd maken?
 
je hebt het nu over dvd - video bestanden. en als je gewoon data op een dvd wilt branden, doet ie dat wel?
 
Ah nee dat heb ik nog niet geprobeerd..zal het doen, maar word dus vanavond..ik laat morgen weten hoe het is gegaan..alvast bedankt
 
We moeten nu gewoon dingen gaan uitsluiten vandaar. We moeten in ieder geval weten of het niet aan je brander ligt.
 
Goed ik heb dus een DVD met data proberen te branden, en dat deed hij dus ook niet..zelfde foutmelding..

Hij deed het echter WEL toen in met de DVD brander een gewone cd wilde branden...

Daar zit hem dus het probleem lijkt me...

Iemand een idee?
 
Nou, waar ik op kan komen is dat het mischien aan je schijfjes ligt! Al ander merk geprobeerd?
 
Doe ik vanavond, maar ik ik weet niet of dat het is, omdat ik al wel 1tje gebrand hebt met dit merk.......maar andere kant is het wel zo dat het probleem zich eigenlijk pas voor begon te doen toen ik van merk veranderde.... Ik laat het je morgen weten...

thanks!!
 
Jongens, het lag gewoon aan het merk dvdtjes... vaag maar waar...

alles opgelost dus..thanks voor jullie hulp
 
Het kon ook bijna niet anders. Fijn dat het opgelost is...
Kan je weer lekker bakken:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan