Kazaa Lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

biaram

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2005
Berichten
66
Ik heb meerdere keer hetzelfde nummer proberen te
downloaden via Kazaa Lite en bij elke keer heb ik een bestand zonder geluid. Het kan toch niet mogelijk zijn
dat dit allemaal nepbestanden zijn ??
Kan iemand mij trouwens het advies geven of
Kazaa lite of WinMX veiliger / beter =

:)
 
Het is niet zozeer een kwestie van beter of veiliger, beide netwerken waar ze op draaien, zijn altijd wel besaaid met nepbestanden en virus ellende en spyware achtige dingen, daar doe je niet zoveel aan, gewoon een goede virusscanner en een knap firewall progje draaien, dus niet iets gratis van internet maar leen een norton cd of iets bij een kennis, dat mag ook niet maar goed.....waarom jij niet en de buurman wel.
Kazaa lite doet het goed, je vindt een hoop, vaak ook een hoop niet maar even verder zoeken en je vindt het alsnog, een nepbesand, gewoon weggooien en nog een keer doen.
Er zijn genoeg mensen die nog wel meer muziek download progjes weten, hopelijk dat ze de naam hier willen plaatsen want ik ken ze niet allemaal.
 
download mp3 shield en die haalt de nepbestanden eruit van mp3
 
Lege mp3 nummers is ook het gevolg van een ripbeveiliging. Ik heb dat een keer gehad met mp3 nummers uit de States
 
Ken dat MP3 Shield, spijtig dat het enkel het kazaa netwerk detecteert...
:confused:
 
veel succes ermee en vergeet hem niet af en toe te updaten
 
Guus, niet om te strijden hoor, mijn gevoel zegt alleen dat als ik betalen zou moeten voor een scanner ipv een gratis scanner, ik de betaalde versie toch meer vertrouw.
Simpel weg omdat daat betaald wordt voor het werk wat hij zou moeten doen, bij een gratis versie moeten ze het hebben van fondsen en reclame, als dat even tegenzit........dan....... zal dus het eindproduct niet veel beter worden.
 
Ben al dagen bezig met het downloaden van 1 nr
en de MP 3 Shield houdt ze allemaal tegen. Allemaal nepbestanden. Ligt dit aan mij of is Kazaa Lite zo achteruit gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan