Wirelless laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

RJale

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2004
Berichten
45
hallo,
ik heb reeds al een paar vragen hierover gesteld. het lukt maar niet. daarom nog eens:
ik heb een sitecom router met wireless kaartje de wl11.
nou probeer ik met mijn laptop een verbinding te maken met de pc (die ik wel in een keer goed aangesloten kreeg) de laptop geeft alles goed de verbinding is goed en de ontvangst ook 100% ik heb alle firewalls eraf gehaald elke virusscanner. hij is net leeggemaakt dus alles is goed. maar als ik een internetverbinding maak krijgt hij ooit geen ip adres en als hij een ip adres krijgt (doormiddel van verbinding herstellen) is de verbinding heel erg sloom.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. B.v.d
Groetjes
 
Welke antwoorden heb je dan tot nu toe gehad ?
 
nou dat ik van alles zou moeten verwijderen. dat heb ik allemaal gedaan en ik heb de firewall ook verwijderen
 
Welk type modem heb je ?
Werk je met XP ?
Hoe heb je de eerste configuratie gedaan ?
Adsl of kabel ?
 
ik heb een speedtouch
windows xp
adsl
en ik heb de normale procedure gevolgd
 
Ik ga er maar even vanuit dat je de Speedtouch 570 hebt en dat je gebruik maakt van de clientsoftware die Sitecom meegeleverd heeft.

Je zou de wireless zero binnen Xp uit kunnen zetten.Dit doe je bij systeembeheer/services.

Verder blokt de Speedtouch soms bepaalde draadloze netwerkkaarten,dit kun je wijzigen alleen het is niet automatisch zo dat het dus dan wel werkt.

Geef anders eens even de resultaten van ipconfig /all in dos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan