bandjes en platen op cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzmenz

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Berichten
231
Hallo,

Weet iemand hoe ik automatisch tracks kan laten maken van tracks op een plaat of bandje? Handmatig kan wel, maar is nogal een klus. Ik ben dus op zoek naar bijvoorbeeld een mogelijkheid om een programma de stille periodes tussen de tracks te laten herkennen, zodat daar automatisch een nieuwe track wordt aangemaakt (bijvoorbeeld mp3) en dat zo de plaat die 1 bestand vormt, wordt opgedeeld zeg maar.
Is misschien wat onduidelijk geformuleerd, sorry.:rolleyes:
 
Met welk programma werk je? binnen veel programma's zit een functie om tracks op te delen. Ook in bv Nero
 
Ik gebruik Magix, maar dat moet dan handmatig.
Is er een los programma dat los van Magix of CDcreate of Winon pauzes tussen muziekstukjes herkent en steeds nieuwe tracks maakt na pauzes, zodat (in de computer) opgenomen bestanden automatisch in tracks worden gezet?
 
correctie: Het programma dat ik gebruik is Cooledit 1.1 Pro. Volgens mij zit daar geen optie voor trackscheiding op.
Het gaat er dus om dat kleine pauzes van bijv. 5 secondes (instelbaar?) worden herkend als trackscheidingen (uiteraard zal dit nooit perfect werken, maar bijv. 90 % is al prachtig), zodat de aparte stukjes van de LP ook als afzonderlijke tracks worden opgenomen.
Welk programma kan dat?
 
Je zou CD Wave eens kunnen proberen.
Is shareware maar je kunt het blijvend gebruiken!
Ik gebruik dit programma al jaren als ik opgenomen LP kanten wil "splitten" in afzonderlijke tracks .
Werkt heel vlot en zonder troubles!


Arend

de link voor het programma:

http://www.milosoftware.com/cdwave/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan