Gezocht goed foto programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenma

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2004
Berichten
15
Hallo

weet iemand een progr waar ik makelijk de foto's op van de camera in kan lezen ,in het zelfde programma kan opslaan ,en bewerken,en bekijken.

voor de fotos die ik op dvd wil kijken of opslaan moet ik dan eventueel branden met nero

Groetjes,
 
Wat jij vraagt kan met alle (niet gratis) fotobewerkingsprogramma's (misschien ook wel met gratis progjes)
 
Ik heb geen talent ( :D ) voor fotobewerking maar Adobe Photoshop 7.0 heb ik ooit in een winkel zien liggen (Kazaa-winkel). Ik heb 'm toen gekocht en zelfs ik kan er mee overweg............ ;)

Paintshop pro schijnt ook een hele goede te zijn.
Heb je overigens een scanner? Bij de meeste scanners wordt een (gratis) fotoprogje meegeleverd (veelal een uitgeklede versie van het duurdere betaalde broertje)
 
Geplaatst door jeroenma
weet iemand een progr waar ik makelijk de foto's op van de camera in kan lezen ,in het zelfde programma kan opslaan ,en bewerken,en bekijken.
Dat kan allemaal met IrfanView.
Het programma, dat gratis is, heeft bovendien de mogelijkheid om grote hoeveelheden foto's in één keer te bewerken met de functie Groepsconversie/-hernoeming, iets wat Photoshop niet heeft en Paint Shop Pro in beperkte mate.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan