Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gonbon

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2005
Berichten
9
Ik ben dus sinds gisteren in het bezit van een werkelijk oogstrelend MP3spelertje genaamd MP-Chart CB-2000B. Er kan 2GB aan muziek op. Hij is ongeveer voor de helft gevuld en nu krijg ik de volgende foutmelding:

fout bij het kopiëren van bestand of map

Kan Andrea - Bocelli - Si Volto niet kopiëren. Kan de map of het bestand niet maken.

Wat nu?? Ik wil er nog zoveel opzetten... Andere nummers werken ook niet...

Alvast bedankt voor jullie moeite!
 
Wat is het bestandsformaat van Andrea?
 
is dat in waf formaat?
 
nee het is al een mp3tje (ik heb nauwelijks verstand van mp3)
 
niemand die mij kan helpen?

Als ik hele grote bestanden (iets van 115.000 kb) erop plant dan kan ik hem wel vol krijgen. Maar zodra ik er eentje verwijder en er kleinere bestanden neer wil zetten (a 4.000 kb) dan pakt hij er maar een stuk of twee. Eindeloos formatteren helpt denk ik ook want iedere keer als hij geformatteerd is dan pakt hij een paar kb meer..
 
uit je website:
Zo zie je maar dat ik veel te snel de oorzaak bij het apparaat heb gelegd want in de winkel lustte hij nog veel meer nummers! En ook nog wel op de juiste plek. Nu eerst maar eens het euvel op mijn pc verhelpen... Maar hoe??

Reactie: dan ligt het (zoals we in belgië zeggen) aant manneken...:D

Maak je die MP3's zelf (vermeld programma) of haal je ze van een p2p netwerk zoals kazaa?
 
Beide, ik gebruik Shareaza en eigen mp3tjes die ik maak met EAC (en Lame)
 
En met welke heb je problemen?
-Met die van Shareaza
-Met de zelf-geripte
-Met allebei (wel apart uittesten natuurlijk)

Wat ik zou aanraden is, moest je enkel problemen hebben met de zelfgeripte, dat je www.audiograbber.nl
bezoekt en die ripper eens probeert.
Exact Audio Copy vind ik wat omslachtig.

Als het bij de gedownloadde tracks ook is, dan ligt het probleem ergens anders.
 
bij allebei lukt het niet... Ik kan wel een nummer verwijderen en er een nieuwe voor in de plaats zetten. In een bepaald programma (Total Commander) krijg ik de melding dat ik de schrijfbeveiliging moet verwijderen maar waar zit dat dan? Ik word er zo moedeloos van... heb ook al de leverancier gemaild maar die is nog een week niet bereikbaar ivm Chinees Nieuwjaar!
 
Laatst bewerkt:
ondersteund die mp3-speler ook wma, anders kan je alles in wma zetten en het er zo opzetten.

Als hij geen wma ondersteund, kan ik je spijtiggenoeg niet meer verder helpen. Sorry:(
 
hij ondersteunt wel wma. zal ik eens proberen offie dat doet...
 
Je weet hoe je dingen omzet naar wma, he.
TIP: dbpowerAmp is daar heel handig in, wel plugin downloaden. Allez, je moet het zelf weten he.
 
ik heb het programma en de plugin gedownload. En natuurlijk een bestand omgezet maar ook een wma bestand pakt hij niet..
 
En je doet het op juist dezelfde wijze als in de winkel, drivers geinstalleerd als er een cd bijzat?
 
ik heb de handleiding gevolgd. Je hoeft hem alleen maar in te pluggen en dan moet XP hem zien. Er zit alleen een driver bij voor windows 98.
 
Dus je moet de mp3 enkel naar dat apparaat toeslepen?

Wacht nog een dag of 3, voor helpmij'ers met een antwoord en breng daarna dat ding terug naar de winkel.

Groetjes, James
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan