DVD op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amorlaura

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Berichten
821
Misschien een domme vraag Maar waarom kan ik wel mijn videorecorder ontvangen op de slaapkamer en niet mijn DVD speler ?
 
Een beetje meer uitleg over de gehele situatie zou wel wenselijk zijn..... :rolleyes:
 
Nee het is geen draadloos systeem Dus het gaat gewoon over de kabel om een b.v. film te bekijken
 
Moet het DVD signaal niet optisch ? of via scart lopen?


:cool:
 
Ja, je moet een scartkabel van je dvd naar je tv leggen, anders kun je nooit beeld op je tv ontvangen van je dvd speler.
 
Er loopt een scart van mijn DVD speler naar de TV in de huiskamer dus daar heb ik beeld van de DVD speler Van uit mijn slaapkamer heb ik een coax kabel lopen naar de TV -ant. in mijn woonkamer dus daar heb ik ook beeld ,maar dan alleen van mijn video speler mijn vraag is ,waarom geen beeld van mijn DVD speler in de slaapkamer?
 
Je coax heeft niets met je dvd te maken, zonder directe link van je dvd naar je tv kun je het schudden.
 
DVD moet je altijd direct linken met je tv, bij een video gebruik je toch ook een scart?
 
Laten we het simpel houden: DVD Scart uit naar TV Scart in=beeld op TV.

Dat heb je in je (slaap)kamer niet dus geen beeld.

Wel als je een heeeeele lange Scart kabel trekt naar je kamer,maar dan moet die in de huiskamer eruit.

:rolleyes:
 
Ja, bedoelde ik ook.

Je kunt nooit een dvd speler, die beneden staat, op een tv aansluiten die boven staat, tenzij je een scartkabel hebt van zoveel meter......en volgens mij bestaan die niet.
 
Ja misschien begrijp ik het nog niet Om boven mijn videorecorder te bekijken heb ik ook géén lange scart kabel nodig Dit gaat gewoon via mijn ant.in/uitgang op de TV beneden naar boven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan