Van DVD naar pc en terug naar DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

shada

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2
Ik heb mijn films reeds op dvd. De film staat er echter integraal op en wens ik hier toch een videomontage van te maken.
Ik gebruik meestal het programma Pineaccle maar deze neemt niet op van mijn ingebouwde dvd speler. Ook via nero 6.0 lukt het niet. Beide programmas erkennen niet de extensie "video Ts.VOb" of "VTS 01.Vob" of
video RM.DAT.
Kan iemand mij helpen en meedelen hoe ik een bestaande dvd schijfje met bovenstaande extensie toch naar mijn pc kan sturen om te bewerken.
Alvast bedankt.
 
Om de dvd op je computer te zetten, heb je het programma Smartripper al geprobeerd ???
 
Ik ken het programma smartripper niet..is het freeware? En het is dus de bedoeling om mijn dvd via pineaccle op te nemen en vervolgens te bewerken...
 
Ik heb totaal geen ervaring met het maken van videomontage, dus ik weet niet of je er wel wat aan hebt. De extensie RM.DAT zegt me niks,en pinneacle ken ik ook niet, sorry. voor het rippen van .VOB files zou je Smartripper kunnen gebruiken.

Smartripper is een heel klein programmaatje wat je kunt gebruiken om dvd's te rippen. En het is freeware dus je kunt het gratis downloaden. Kijk maar eens op google.
Tot nu toe heb ik met Smartripper nog iedere dvd kunnen back-uppen :).

Als de film eenmaal op je computer staat zou je hem moeten kunnen bewerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan