router via digitale kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

2DIE4

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Berichten
8
sinds ik begin dit jaar digitale tv/telefoon/internet via @home heb werkt mn sweex router niet meer. weet iemand of het nu nog wel mogelijk om een router te gebruiken en zo ja hoe?

BVD
 
ik weet niet of je abonnement aan je MAC adres of PC naam gekoppeld is, dan zou je die in je router moeten klonen
 
even denken ...
zou probleem kunnen zijn dat je router voor analoge lijn is, nu heb je een digitale lijn ???
want ik denk dat net zo iets is als bij ADSL via analoge telefoon lijn en ADSL via digitale (ISDN) lijn, dan kan je niet analoge router voor digitale lijn gebruiken ...
 
sorry, dit is alleen router,
ik dacht aan modem/router, dus mijn verhaal over analoog/digitaal gaat niet op...
 
Ik heb thuis digitale televisie van @home, ook heb ik telefoon via de kabel van @home en ik heb een breedband verbinding van @home.
Daar heb ik drie laptops en 1 normale computer via een router op mijn motorola surfboard aangesloten.
En dat werkt perfect, moet ik nog meer vertellen.:D
 
Je zal het toch in de instellingen moeten zoeken, het signaal van modem naar router is niet veranderd, daarvoor maakt het niet uit of je nu wel of niet een digitaal signaal aan de andere kant van het modem binnen krijgt.
 
Geplaatst door 2DIE4
sinds ik begin dit jaar digitale tv/telefoon/internet via @home heb werkt mn sweex router niet meer. weet iemand of het nu nog wel mogelijk om een router te gebruiken en zo ja hoe?

BVD

Heb je de naam die je van @home gekregen hebt (cc of cp nummer) ingevoerd in de router?
 
Als je de configuratie van je router bekijkt welk ipadres krijg je toegewezen door @home (bijv 217.166.200.20) Geef alleen de 1e 2 getallen door (bijv 217.166.x.x)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan