Het beste download programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vandamme

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Berichten
62
Wat is het beste download programma???
ik heb er al zoveel gehad zoals: bearshare,lime wire,
kaaza,morpheus en nog véééél meer:rolleyes: maar
wat is de beste?? ik weeet het niet echt maar wat vinden jullie??:confused: :confused:

alvast bedankt!!:evil:
 
Ach, 't hang er een beetje vanaf WAT je wil downloaden:
voor een enkel mp3tje voldoet Kazaalite nog altijd zeer goed, voor wat groter spul vind ik Azureus (Torrentfiles) een hele fijne om mee te downloaden.
 
......en de torrentjes zijn voor mij sowieso favoriet, want is het mij eigenlijk nog niet overkomen dat daar een faker tussenzat, zeker niet op een van de "spiegeltjes"van de ter ziele gegane "superster" ;) :D
 
Shareaza is ook een heel gemakkelijk en gebruiksvriendelijk en nederlandstalig download proggie om van alles en nog wat te downen :thumb:

Zie hier


;)


Ps. de site is momenteel ff offline zie ik :confused:
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik een oudere versie van Bearshare, ik wil niet updaten naar de nieuwste gratis versie want die bevat de nogal hardnekkige adware variant SaveNow. Kazaa lite, of kazaa revolutions/resurrection ook al geprobeert maar dat netwerk barst gewoon van de valse bestanden. Het gnutella-netwerk waar onder andere Bearshare en Shareazea (of zoiets) op draaien (en nog enkele anderen, vul gerust aan) is perfect voor mij.
 
Het beste downloadprogramma voor muziek vind ik nog steeds Soulseek. Het is gratis te downloaden en je vindt er ontzettend veel. Werkt ongeveer hetzelfde als kazaa, maar Soulseek is zonder spyware. En het is makkelijker om een complete cd te vinden, je hoeft niet ieder mp3tje apart aan te klikken. En zoek je een liedje die je op dat moment niet kan vinden, zet je hem in de zgn. Wishlist. Zodra er een user online komt die dat liedje heeft, krijg je een berichtje.....

Ook mirc is heel goed qua downloaden, gaat lekker snel, en je vindt er de nieuwste cd's . Maar mirc is lang niet zo gebruiksvriendelijk dan Soulseek
 
Voor grote bestanden e-mule, want die zijn daar goed te vinden.

Voor muziek Ares.

Toch gebruik ik voor grotere bestanden ook steeds vaker ares want die komen daar ook steeds meer en ares is veel sneller dan e-mule
 
Ares?

Vertel eens wat meer over Ares. Heb ik nog nooit van gehoord. En met Emule ben ik niet zo tevreden. Ik krijg de downloadsnelheid maar niet hoger.


Stef
 
Ares is een downloadprogramma dat al een paar jaar bestaat maar het is sinds begin 2004 pas bekender geworden dankzij warez (bijna hetzelfde als ares maar geavanceerder en met reclame). en doordat er weinig nep-bestanden zijn . Ares wordt gezien als opvolger van kazaa. Ook zit er een nederlandse vertaling bij maar ik weet niet of die goed is. Ares is stukken sneller als er meerdere bronnen zijn

Je kan ook even kijken op Museekster
Hier staat bovenin een blauwe balk met daarin ares of op de site van Ares

als bijlage zit een screenshot van het zoekscherm
 

Bijlagen

  • screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    99,5 KB · Weergaven: 168
Die nederlandse vertaling dient als vervangproduct voor de standaard megeleverde "dutch.txt", die wel eens het probleem geeft dat er plots geen tekst meer achter keuze rondjes en in knoppen staat. Ik gebruik hem, en probleem opgelost!

Ooit (3 weken geleden) werd de nederlands.txt -vertaling aangeboden op museekster maar ik zie dat ze nu gewoon verwijzen naar de nieuwste versie van ares.
:thumb:
 
Laatst bewerkt:
ik ben het programma nu zo erg in het engels gewent dt ik het maar zo laat
 
Bedankt

heey,

sorry dat ik niet geantwoord heb maar ik was op vakantie als jullie nog meer programma's weten dan laat het mij ook even weten:rolleyes:
ik zal eens gaan kijken voor een paar programma'S

alvast bedankt :thumb: :thumb: :thumb:
 
Tips>>vragen?

heey mensuhh :D

Wil iemand er een paar links van site's op zette A.U.B
of sreenshots anders is het zoeken en hopen!:evil:

:D :thumb: Bedankt alvast :D :thumb:

Ps.>>>hoe zetten jullie de foto hiernaast ik krijg hem niet goed bendankt :rolleyes: :evil:
 
Je bedoeld de AVATAR ?
Deze kun je plaatsen via je gebruikersprofiel en uploaden als je het juiste formaat hebt.

Bye

Stef:thumb:
 
Profiel aanklikken en vervolgens

Aanpassen van opties
onderaan staat
Avatar. en ook meer informatie

Je moet wel een plaatje of animated gif op je harde schijf hebben staan en deze moet je bewerken om het juiste formaat te verkrijgen wat beschikt is om te uploaden. In de info staat precies hoe je dit moet doen.

succes

Stef:thumb:
 
BEdankt

Bedankt

ik heb mijn avater goed,ik zal het wel fout gedaan hebben want ik had eerst steeds een fout melding
:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

groetjes,vandamme:thumb:
 
Re: Tips>>vragen?

Geplaatst door vandamme
heey mensuhh :D

Wil iemand er een paar links van site's op zette A.U.B
of sreenshots anders is het zoeken en hopen!:evil:

Ga eens naar www.museekster.com , daar klik je op filesharing in de blauwe balk.
Je ziet er "enkele" staan en bij "de beste programma's"
zie je een vergelijking.

Verder kan je bearshare vinden op bearshare.com
en kazaa resurrection downloaden
via deze link
 
Bedankt

ehh menshuu

ee james bedankt voor de tip!:thumb:

Greetz Joey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan