Meerdere dvd's branden op een dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
:) Weet iemand of je met Nero of DVD shrink ook meerdere dvd's kunt branden op een dvd? Meestal gooit ie de bestaande data eerst weg. Ik wil graag dat ie op het tweede punt de nieuwe data toevoegd. Kan dit met Nero 6 en hoe?
 
Je kunt bij Nero express aangeven dat je meerdere sessies wilt branden, dit moet je dan aanvinken mits dit nog niet is gebeurd, je moet dan dus wel Nero expres opstarten en gewoon een data cd of dvd maken, dan kun je files toevoegen en als je de opdracht geeft tot branden zal deze optie ook in dat scherm staan.
 
Hmmm heb even gekeken maar kan met Nero express geen multi sessie toevoegen. Dit kan alleen met Nero rom. Afijn ik kom niet verder want met Nero Express blijft het sowieso grijs (brandicoon)

Ik wil dus graag twee of drie filmpjes branden op EEN dvd. Dit is mogelijk want het zijn vrij korte muziekfragmenten.

:rolleyes:
 
Kun je bij Nero express ook niet kiezen voor data cd branden, de bron die je gaat branden maakt Nero niet zoveel uit, als je daar dan toevoegt alle files die je wilt wegschrijven en je klikt op branden, vraagt Nero om een cd te plaatsen, als je dan de dvd erin stopt?? dan krijg je te zien????
 
Meerdere dvd's films als dvd branden op een dvd-schijf gaat niet. Ik ben lang bezig geweest om het uit te zoeken, maar het lukt gewoon niet.
Alle vob, ifo en bup files hebben dan de zelfde naam en dat pikt Nero niet.

Ik heb het als volgt opgelost.
Eerst alle dvd's omzetten naar mpeg en dan dit alles achter elkaar zetten in studio 9. Daarna kan je in studio kiezen om een dvd te maken.

Het voordeel hiervan is, dat ik dan ook een menu kan maken zodat ik alleen het betreffende filmpje hoef te zien en niet alles telkens vooruit en achteruit hoef te spelen.

Het is bewerkelijk en het kost tijd, maar het werkt wel.

Ray.
 
Blijft een beetje vreemd dat het niet eenvoudiger kan. Een ander lid op dit forum zegt dat het wel kan in Nero express maar dat is me zelf ook nog niet gelukt, dus kan het nu wel of niet met Nero?

:rolleyes:
 
:confused: Weet iemand of dit nu wel of niet kan met Nero (Express)????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan