DrDivX

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veke

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2004
Berichten
137
Hoi,

Ik ben nog een totale leek met DivX.
Ik heb het trial-prog van DrDivX downgeload en meteen een zelfgemaakte DVD-film die ik op de HD had geplaatst geencodeerd. Alles verliep perfect alhoewel je Engelengeduld moet hebben.
Daarna de geencodeerde film in het prog van DrDivX afgespeeld prachtig! Prog afgesloten. En nu vraag ik me af, waar kan ik dat gecomprimeerd file (DivX, avi?)terugvinden???

Dank bij voorbaat!:confused:
 
standaard zet drdivx het nieuwgemaakte bestand op dezelfde plek neer als waar het originele bronbestand vandaan komt, of in myn documenten , alleen dan als avi
anders zoek je met de windows zoekfunctie naar de naam van het bestand , kom je hem vanzelf tegen
 
Laatst bewerkt:
Hoi Firebird,

Inderdaad heb ondertussen dat file gevonden.
1,4 GB is nu 323 MB. Ik heb het mett Super DVD Ripper ook gedaan en dan hou ik 255 MB over.

Nu vraag ik mij wel af of deze gecomprimeerde files wel door eender welke speler kunnen worden gelezen? Ik heb de laatste rip (die van 255 MB naar een CD-R gescreven en die speelt het op Winamp.

En nu nog een vraagje. Kan ik met een eenvoudig progje een gedeelte uit mijn filmpje nemen, zoiets van 3 minuten, en er zo een clip van maken in een aparte file?
Dank bij voorbaat!
 
de meeste spelers ondersteunen divx wel behalve standalone dvd spelers, die moeten wel geschikt zyn voor divx of mpeg4
om een film te bewerken heb je een berg programmas voor , deze zyn meestal wel erg duur. ik weet niet of je nero hebt maar anders moet je eens nerovision downloaden. daarmee kun je een hoop dingen doen. in ieder geval wat jy van plan bent
http://www.nero.com/en/index.html
 
Hoi Firebird,

Hartelijk dank! Ik zal die Nero eens proberen,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan