mp3 > wma

Status
Niet open voor verdere reacties.

thrash7

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2005
Berichten
6
Hallo,

weet iemand misschien hoe ik in Windows Media Player 10 mp3's naar wma's kan converteren? Ik weet dat het mogelijk is je cd's naar wma te rippen alleen ik wil graag ook mijn mp3's omzetten naar wma en wil liever niet een ander programma daarvoor installeren.

Alvast bedankt!;)
 
Ik denk dat je mijn vraag niet goed gelezen hebt. Ik ben opzoek naar een manier om mp3 naar wma te converten zonder een buitenstaand programma. Het lijkt me namelijk heel raar dat Windows Media Player wel cd's kan rippen naar wma maar geen mp3'tjes kan omzetten naar wma. Naar "rippers" zoeken heeft ook niet veel zin omdat ik geen cd'tjes wil omzetten in wma maar mp3'tjes.

Maar toch bedankt voor je reactie.:D

Ik hoop dat iemand wel het antwoord heeft op mijn vraag/probleem.:rolleyes:
 
media pleyer, kan geen afzonderlijke mp3's naar wma converteren. Dus als je geen ander programma wilt gebruiken, blijf je toch lekker mp3 bestanden beluisteren. Ik had laatst windows plus! digital media editon, gedownloadt, daarin zit ook een functie om mp3's te converteren. En natuurlijk zijn er ook bergen programma's die dat kunnen.
 
O, jammer.

Ik dacht dat al alleen ik vond het zo onwaarschijnlijk omdat WMP wel cd's naar wma's kan rippen. Maar nu weet ik het dus zeker.

Bedankt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan