DVD hapert op cinema maar niet in pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymond-hubertu

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Berichten
744
Vraagje,

Ik heb de laatste tijd last van haperende DVD-schijfjes. Het beeld hapert en loopt vast. Dit komt het meeste voor aan het einde van een film. Ik ben nu bezig een ander merk schijfjes te proberen, misschien helpt dat. Het gekke is overigens wel dat de dvd-speler op mijn pc nergens last van heeft en dit alleen voorkomt op mijn home theater. Heeft iemand misschien een tip, alvast bedankt.
 
Net als bij een CD speler, heeft een DVD speler ook een lasertje om de boel te........................lezen, inderdaad.
Bij CD spelers worden deze wel eens vuil of slijten ze, dit kan natuurlijk ook bij een DVD speler het geval zijn.
Het komt meestal voor bij het einde van de film.
Dan zou het een combi met het transport van dat lasertje kunnen zijn.
Wanneer je het kan: openschroeven en schoonmaken.
Wanneer je het niet kan: naar de TD van een hi-fi bedrijf brengen.

Fonz :thumb:
 
Geplaatst door A.J.
Net als bij een CD speler, heeft een DVD speler ook een lasertje om de boel te........................lezen, inderdaad.
Bij CD spelers worden deze wel eens vuil of slijten ze, dit kan natuurlijk ook bij een DVD speler het geval zijn.
Het komt meestal voor bij het einde van de film.
Dan zou het een combi met het transport van dat lasertje kunnen zijn.
Wanneer je het kan: openschroeven en schoonmaken.
Wanneer je het niet kan: naar de TD van een hi-fi bedrijf brengen.

Fonz :thumb:

Mijn hometheater is net een maand oud, dus moet het volgens mij wat anders zijn. Mijn oude hometheater had dit probleem ook. Ik heb een +/- brander dus dat moet het probleem ook niet zijn. Ik vermoed zelf de dvd-schijfjes maar het blijft een vervelend probleem.
 
Ach, ik kan je voorbeelden noemen, zal geen merken noemen is ook zo ***lig, van peperdure hometheater sets die een allerbelabbertste lasertje plus dito transport in de DVD speler hadden zitten.
Maar het zou ook het merk schijfjes kunnen zijn.
Maar onderschat niet wat ik schreef.

Fonz :thumb:
 
Betreft een LG hometheater en "Datawrite" schijfjes. Ik ben er inmidels achter dat mijn nieuwe "Princo"schijfjes het beter doen. Alleen jammer van mijn voorraad "Datawrite" schijfjes maar inmiddels werkt alles wel zonder problemen en ben ik niet meer zielig.......... :D
 
Gelukkig maar.
Ook dat je niet meer zielig bent.

Fonz :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan