TV out aansluiten op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsbos

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2000
Berichten
259
ik heb een Radeon 9800 Pro en deze via scart aangesloten op mijn TV. Nu is het scherm zwart (geen beeld). Ik heb Radeon Omega 2.5.90 drivers

Ik heb eerder een XBOX gehad en die kon ik redelijk eenvoudig aansluiten door met een combinatie van twee knopjes op de TV in te drukken sprong ' ie dan naar de scart weergave.

Als ik op mijn PC naar het ATI control paneel ga, dan heb ik onder "weergaves" de TV geselecteerd met als "land" Nederland en indeling alle 3 de PALs geprobeerd (B,G,H).

wie Helpt Mij?

Bedankt,

Gijs
 
bedankt voor je reactie.
Ik heb op mijn TV alleen een scart aansluiting :-(
 
bedankt voor de tip.
Zojuist geprobeerd, maar geen verschil :-(
 
ten einde raad zojuist alle zenders afgestruind, maar zonder succes :-(
 
nog iets raars: om de TV te kunnen selecteren moet ik on het control panel, onder het kopje "weergaves" via "problemen oplossen" de "detectie van de huidige TV forceren". Die staat dan standaard op "rood" (uit?). Die zet ik dan op groen (aan?), druk op "toepassen" en " ok"

Helaas dus zonder resultaat...
 
Heb de hanleiding eens door zitten lezen ,maar als je doet wat daarin beschreven staat, zul je toch het daarmee voor elkaar moeten krijgen.
Anders zou ik het niet weten!
 
Bij mij moet ik eerst het scherm op 600x800 zetten. Ik weet niet of dat bij jou ook zou moeten
 
er zat een schakelaar op de stekker, van omgezet van in naar out :eek:

Ik heb nu beeld, maar het is zwart/wit. Als ik de video instelling aanpas van scherm dan springen ze weer terug naar het minimum: 640*480 en 8 bits kleuren. Ik heb de standaard plug & play monitor aangepast naar een "gewone televisie", maar helaas zonder resultaat.
Ik ben er bijna, maar wat is de laatste stap?

bedankt,
gijs
 
weer anders

ok, ik ben helemaal geswitched. Ik heb nu de laatste Catalyst drivers (overigens ziet er erg gelicked uit en super gebruikersvriendelijk), maar desondanks nog steeds een zwart wit beeld. :(

Ik heb al geprobeerd om de hele bende via de PC aan te passen en via mijn afstandsbediening, maar zonder success. Zou het misschien aan de kabel liggen: deze is 10 meter lang?
 
situatie is nu als volgt:
- monitor & TV worden goed gedetecteerd (er verschijnt een "1" en een "2" op de juiste plaats
- de schermen luisteren goed (als ik een knop indruk dan past het scherm zich aan)
- alleen nog steeds zwart/wit
- alle Pal en NTSC opties geprobeerd zonder resultaat.

wie kan me helpen?

Bedankt,
gijs
 
goeie vraag: geen flauw idee. Volgens mij is er geen goed A/V kanaal voor. Ik heb een Sony TV en ik drukte bij mijn XBOX gewoon op 2 toetsen vooraan de TV en dan sprong hij op "XBOX mode" ik ben al eens alle kanalen afgeweest, maar misschien doe ik iets verkeerd?

Gijs
 
Vaak zijn er toch aparte kanalen voor dergelijke dingen, misschien een heel klein knopje op je afstandsbediening of toestel? Handleiding tv effe raadplegen? :)
 
ik begrijp jullie reactie, maar let op: ik heb al beeld, het is alleen zwart-wit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan