MP3 Speler werkt niet op XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

fury Avatar1

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Berichten
23
Hoi iedereen :D

Ik heb een vraagje: een vriendin van me heeft een Medion md6433 . Vroeger werkte deze perfect op Win ME (denk toch dat het deze was :eek: ), maar nu heeft ze Win XP en nu doet de software het niet meer :(

Dit is de melding die ze krijgt:

De software die u voor deze hardware installeert: Audio Player USB Driver voldoet niet aan de eisen van de Windows Logo-test, doe op compatibiliteit met Windows XP controleert. doorgaang met het installeren van deze software kan ertoe leiden dat dit systeem nu of in de toekomst instabiel wordt fo niet meer juist werkt. U wordt aangeraden deze installatie nu te beëindigen. Neem contact met uw hardwareleverancier op en vraag naar software die voldoet aan de eisen van de Windows Logo-Test.


Wat moet ze doen :confused: ?? Ik ben al een tijdje op zoek naar drivers maar ik kan ze maar niet vinden... Kunnen jullie ons helpen?


Alvast bedankt voor jullie hulp :thumb:

Mvg,

Hendrik
 
Drivers voor XP staan hier op de site onder Service en Support en dan Treiber en updates dan onder MD/LT Nummer type invullen.
 
Laatst bewerkt:
je krijgt dan toch de keus, toch doorgaan, of stoppen. Dan kun je toch gewoon, op toch doorgaan klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan