.VRO .IFO .BUP omzetten naar dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjamin

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Berichten
312
Hallo,

Ik heb zelf een aantal dingen opgenomen en nu zie ik dat er 3 soorten bestanden op staan, namelijk een .vro een .ifo en een .bup bestand. Hoe kan ik deze bestanden omzetten om op dvd te branden? Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin
 
Volgens mij moet je deze bestanden in een mapje genaamd "VIDEO_TS" zetten.
Dan nog een mapje "AUDIO_TS" en dan zou je het met CloneDVD of Nero kunnen branden.
 
Ik mis de VOB bestanden. Wat Aaajeetee denkt klopt als een zwerende vinger.
 
Hallo,

De bestaden staan op de gebrande dvd in de map: DVD_RTAV. De bestandsnamen zijn:
VR_MANGR.BUP
VR_MANGR.IFO
VR_MOVIE.VRO

Met de andere dvd'tjes had ik dit niet. Volgens mij had het iets met het finaliseren te maken?? Maar de bestanden moeten denk ik worden omgezet, maar met welk programma? Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin
 
Hallo,

Ik ben er nu achter dat het .VRO bestand af te spelen is als mpeg. Maar ik heb dan nog geen geluid en in windows movie maker krijg ik deze foutmelding:

Het bestand C:\Documents and Settings\Benjamin Veldhuizen\Bureaublad\Film\VR_MOVIE.MPEG kan niet worden geïmporteerd omdat de codec die is vereist voor het afspelen van het bestand niet op de computer is geïnstalleerd. Als u al hebt geprobeerd om de codec te downloaden en te installeren, sluit u Windows Movie Maker, start u het programma opnieuw en probeert u vervolgens het bestand nogmaals te importeren.

Wat moet ik doen? Hoe weet ik wat voor codec ik nodig heb? Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan