Strepen in het beeld bij full scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Bij veel films of muziekfilms heb ik bij zowel Mediaplayer of Power dvd strepen bij groot full beeld. Dit heb ik niet wanneer ik het draai via de dvd speler vanaf de tv. Dus alleen op de pc. Heb daar nooit last van gehad

Ben hier al lang mee bezig maar weet niet waar het aan ligt. Wat mis ik?? Heb XP pentium IV

:confused:
 
Hmm de videokaart, bedoel je mijn G-force kaart? Dit is een NVIDEA G-force 4 Ti 4200
stuurprogramma nv4 mini.sys
 
Je ziet het ben junior "lid". Hoe moet dit geschieden? Moet ik een andere g-force kaart nemen en waar haal je die juiste drivers vandaan?
 
:) Ben hier echt vreselijk lang mee bezig geweest. Zelfs iemand met Universitair niveau heeft er nog naar gekeken (lees Ict'er) maar die kon het zo gauw niet vinden. Jij dus wel!!!!!!! Lag inderdaad aan de N-Video instellingen die kennelijk niet compleet waren.

Bedankt BANDIT 123!!!!!!!!

PJ

:thumb: :thumb: :thumb:
 
Geplaatst door PJnijm
:) Ben hier echt vreselijk lang mee bezig geweest. Zelfs iemand met Universitair niveau heeft er nog naar gekeken (lees Ict'er) maar die kon het zo gauw niet vinden. Jij dus wel!!!!!!! Lag inderdaad aan de N-Video instellingen die kennelijk niet compleet waren.

Bedankt BANDIT 123!!!!!!!!


Geen Dank blij dat het werkt

PJ

:thumb: :thumb: :thumb:
 
NOG EEN VREEMDE TOELICHTING. NADAT IK DE NIEUSTE NVIDEA EROP HAD ZITTEN GAF WINDOWS XP WEER EEN UPDATE VAN NVIDEO VAN VORIG JAAR HALF 04. DEZE MOET JE ER DUS NIET OP ZETTEN WANT DAN KOMT HET PROBLEEM TERUG.

FOEI FOEI WINDOWS!!!!!!!!!!! EEN UPDATE DIE OUD IS EN ZELF NIET IS GEUPDATE!!:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan