nero vision express

Status
Niet open voor verdere reacties.

reddevel

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
25
Hallo forumleden;
Ik heb een probleempje met nero vision express3 versie 3.0.1.27, hij brandt geen ondertitels meer onder filmbestand (bv. avi) dat ik wil branden op dvd. Heb eerst geprobeerd met ffdshow en daarna met vobsub, voordien altijd 100% gewerkt. Wie kan mij vertellen wat hier fout is???
groetjes reddevel :( ;)
 
Gebruik je XP, gebruik dan systeemherstel.
 
bedankt voor jou reactie, ik gebruik inderdaad xp en heb al een systeem herstel uitgevoerd maar dat heeft niet geholpen. Heb ook nero al opnieuw geinstalleerd maar ook geen effect.
groetjes reddevel :( ;)
 
Het zelfde probleem

Hallo reddevel,

Is jou propbleem al op gelost, want ik heb namelijk hetzelfde euvel....Ik kan gewoon geen ondertiteling meer in NeroVision Express zien en branden....Heb voor zover ik weet ook geen veranderingen toegepast in de zin van mijn software gebeuren.

Heb je al enig idee wat het zou kunnen zijn geweest?

Ik zou helemaal weer blij worden als je me dit kon vertellen...

Groetjes,
Chason
 
Re: Het zelfde probleem

Geplaatst door chason
Hallo reddevel,

Is jou propbleem al op gelost, want ik heb namelijk hetzelfde euvel....Ik kan gewoon geen ondertiteling meer in NeroVision Express zien en branden....Heb voor zover ik weet ook geen veranderingen toegepast in de zin van mijn software gebeuren.

Heb je al enig idee wat het zou kunnen zijn geweest?

Ik zou helemaal weer blij worden als je me dit kon vertellen...

Groetjes,
Chason

ik ben ondertussen te weet gekomen dat nero ffdshow niet meer ondersteund evenals vobsub dus nu brand ik de ondertitels er vast onder met virtualdub. Hopelijk heb je hier wat aan.
groetjes reddevel ;)
 
Ondertitels

Ok bedankt...

Ga ik weer even verder met zoeken!!

Groetjes,
Chason
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan