mp4 op mp3 speler?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Beetje voor de hand liggend antwoord misschien maar moet ik MP4's echt eerst converteren voordat ze op mijn MP3 speler kunnen.
 
Nouja ik heb wel covertjers, daarniet van (goede tip btw) maar ik vroeg me af.. Mijn MP3 speler kan MP3 en WMA spelen. Maar nu is MP4 een niet zo heel veel gebruikt formaatje natuurlijk.
 
Het gaat mij er niet om HOE het om te zetten maar OF ik mp4 om moet zetten :).

Het lijkt mij opzich wel logisch want anders heette het wel een MP3/MP4 speler.. maarja.. PC's en logica

Toch bedankt voor de moeite.
 
Je kunt het natuurlijk altijd gewoon proberen :D dan weet je het zekertjes
 
Er wordt niet alleen beschreven hoe te werken ,ook staan er links in welke progjes je daarvoor kan gebruiken!
 
Geplaatst door BANDIT123
Er wordt niet alleen beschreven hoe te werken ,ook staan er links in welke progjes je daarvoor kan gebruiken!

Volgens mij hoeft XP_PC niet te weten hoe het moet en met wel progje....
XP_PC wil gewoon weten of het überhaupt wel nodig is.
Als zijn MP3 speler ook MP4 afspeelt is het niet nodig.....Maar ja, hoe kom je daar achter?

Gr Daan
 
Wie houdt je tegen om er een mp4 op te zetten? Als het niet werkt haal je hem er gewoon weer vanaf.
 
Geplaatst door maestro12
Wie houdt je tegen om er een mp4 op te zetten? Als het niet werkt haal je hem er gewoon weer vanaf.

Omdat de vorige keer dat ik een ander bestandsformaat op (iemand anders) zijn MP3 heb geparkeerd zowel PC als MP3 speler totaal vastliepen. De PC gereset moet worden en de MP3 moest wachten tot de batterij leeg was :8-0:
 
Leg dan de vraag neer bij de fabrikant van de speler.
Zonder dat wij het merk/type weten is het voor ons ook maar gokken.
 
MP4 heeft vast een andere indeling als MP3, en een nieuwere, dus 99% "no".

De technologische evolutie kost geld...
Als je het nieuwste van het nieuwste hebt, is het alweer zoals wij in België zeggen: "Ouwen brol". :D
 
Er zijn voor diverse Philips MP3 spelers firmware update's beschikbaar voor o.a. de nieuwe gedownloade 'koop' wma's, wellicht ook voor MP4?
Je speler zal vast ook wel een typenummer hebben, want alleen een vermelding van merk en opslagcapaciteit schiet niet op.
 
Ik zal morgen even kijken voor je :).

Laatste keer dat ik keek geen firmware upgrade beschikbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan