Goed beeld op PC, slecht op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marleendje

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Berichten
30
Ik heb een aantal avi's op mijn pc die heel goed afspelen onder wmp en bsp. Wanneer ik ze brand met Nero, (wat ik altijd doe, en wat altijd goed gaat) en ze in mijn dvd-speler (die divx kan afspelen) doe, krijg ik ineens van die vervormde beelden, met blokjes en rare kleuren. Ik snap er niets van, heeft iemand een idee?
 
Op mijn pc prima, geen problemen. Mooi beeld, subs alles. En op mijn dvd-speler dus niet. Ook de nieuwe firmware gedownload en op de dvd-speler gezet (philips), maar geen resultaat
 
Hallo

Dit ruikt toch heel sterk naar een "vervuilde" leesoptiek v/h betrokken toestel hoor ....

Blokken , zijn ..... leesfouten .

Deze eens reinigen ......

Peter
 
Schoonmaken? De speler is nu ongeveer een half jaartje oud, kan dat dan al het probleem zijn. Fabrieksmaktige dvd's geen enkel probleem. Sommige andere avi's ook niet. Waarmee, maak ik dat ding schoon dan?

Alvast bedankt!
 
zijn alle dvd-spelers al compatible met zelfgemakkte cd's, vcd's en dvd's??
 
Omdat ik er dus normaal nooit last van heb, en mijn dvd-speler werkelijk alles vreet, ben ik op zoek naar een andere oorzaak.

Vraag: Kan het zo zijn dat mijn brander in mijn pc vervuild is? En zo ja, hoe maak ik dat schoon dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan