Decrypter en Alcohol 120 staken hun werk

Status
Niet open voor verdere reacties.

P@sbeer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
Berichten
2.465
Sinds vandaag kan ik geen DVD meer decrypten, hij stopt op verschillende % bij even zo vele DVD,s Ook een image maken met Alcohol 120 het zelfde probleem. Tot vandaag nooit een probleemgehad , iemand een idee??
 
Even het standaardje: al gechckt op virussen en spyware. Geprobeerd de computer te herstellen naar een eerdere datum?
 
Wim, je kent mij, done

heb een hijack gedaan en op ASO gezet, zaten mij 78 keer in 018, iets met desktop en dll's in, heb ik stiekum maar weg gehaald, opdat men nog niet heeft gereageerd, en ik deze nog nooit eerder in mijn log heb gehad

via shrink, lukt het wel, alleen duurt dat wat langer

tevens Decrypter deinstll en op nieuwe er opgezet, geen succes
 
Laatst bewerkt:
Ik zou geen andere redenen kunnen bedenken dan ik al noemde. Zo verschrikkelijk ingewikkeld zijn de progjes die je noemt niet.
 
dat maakt het juist zo moeilijk, tis zo simpel:rolleyes: astgehetmaarweet
 
in taakbeheer<>processen loopt onderin wel niet- actievesysteemprocessen System mee, 20 kb geheugen, deze stat regelmatig op 99 cpu, zou dat wat zijn?
 
DVD-shrink, staakt nu ook, na gisteren wel te hebben gewerkt
 
Weet niet maar probeer het toch?
Genoeg vrije ruimte op je Schijf / temp leeg / prullebak leeg/ C:/Windows/Prefetch leeg
Als de Progjes niet kunnen swappen willen ze er mee stoppen.
 
ook aangedacht,

ruimte genoeg op de schijf. Prefetch elke week, de rest via disk-cleaner

heb wel een idee dat het in het geheugen moet zitten, omdat ook de buffer van Decrypter vol loopt
 
Geplaatst door P@sbeer
in taakbeheer<>processen loopt onderin wel niet- actievesysteemprocessen System mee, 20 kb geheugen, deze stat regelmatig op 99 cpu, zou dat wat zijn?

wat zou dit kunnen zijn?
 
Geplaatst door P@sbeer


wat zou dit kunnen zijn?
Dei loopt hier ook mee, Ik heb op 3 computers gekenen met XP Pro. Op alle 3 draait het mee. Wat het is weet ik ook niet.
 
Dat wisselt een beetje. Meestal tussen de 75 en de 90 bij de pc waar ik nu achter zit.
 
Geplaatst door Wim1960
Dat wisselt een beetje. Meestal tussen de 75 en de 90 bij de pc waar ik nu achter zit.

het wisselt wel wat idd

heb zowaar een DVD kunnen branden met Alcohol 120, geeft enige hoop, zal de linkjes ff doorlezen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan