Foto's op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric_Barry

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2002
Berichten
122
Ik had deze vraag al in een vraag van iemand anders gesteld maar daar stelde men voor toch een nieuwe vraag te maken...vandaar.

Ik wil graag mijn foto's branden op dvd om ze zodoende op tv te kunnen laten zien. Nu heb ik al een aantal programma's geprobeerd maar die kunnen enkel slideshows maken terwijl ik eigen een soort album wil met thumbnails waaruit ik kan zoeken. Gewoon de jpg bestandjes branden op dvd met nero of windows xp werkt helaas niet op mijn dvd-speler.

Wie weet een goede manier of programma. Zoiets moet toch mogelijk zijn? Als de foto's als slideshows zichtbaar gemaakt kunnen worden met mijn dvd-speler dan moet dat toch ook als thumbnail kunnen.

Ik hoop dat iemand iets weet.

Alvast bedankt
Eric
 
Nee, helaas hiermee kan ik alleen op het web publiceren en niet op dvd branden.
 
hoy,

Op de eerste pagina van de site saat toch het volgende

"JAlbum albums can be served from a plain web server without scripting support. You can also share your albums on CD-ROM."
 
zeg ik dan weer veels te snel....het kan niet.

Ga even verder kijken (dan mijn neus lang is).

sorry
 
Hoy,

Als u toch de hele map met scripten en alles op dvd brand moet dat toch hetzelfde werken alsof u vanaf de server uw serie bekijkt? Of zit ik nu zo fout.
 
@ mverlaan dat zal niet gaan werken op een standalone dvd-speler waarschijnlijk wel in je computer.

@eric_barry als je dvd-speler geen jpg ondersteund zal het niet gaan. Of je zal in een slideshow net zoveel menu's aan moeten maken als je foto's hebt. Misschien dat dat werkt maar zeker weten doe ik het niet.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan