Geen subs bij .avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

okeee

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2004
Berichten
114
Er horen subs bij de .avi file te zitten, maar ik krijg alleen wat letters te zien en verder is er geen sub te zien. Met andere video players krijg ik ook geen subs te zien.
 
nee, de .avi file komt van een sub-group, dus er horen ook subs onder te zitten. Ik krijg ook even wat tekens te zien...
 
Probeer je film anders af te slepen met BSPlayer, te downloaden op www.divx-digest.com maar dan moet je wel een los ondertitelings bestandje downloaden en die kan je vinden op www.divx-station.com

Gewoon de fim openen in bsplayer en het ondertitelings bestand er heen slepen.
 
Hoi die heb ik al, maar ik kan nog steeds geen ondertiteling zien.

Als ik naar divx-station ga, kom ik op een search page?
 
Hoi, het gaat er niet om om ondertitels apart af te spelen, maar dat de ondertitels niet goed zijn. De subtitels zitten al bij de .avi file.
 
Lijkt er toch heel veel op dat ze er niet bij zitten.
 
Er zijn wel sites voor ondertitels, maar volgens mij mag ik die links niet plaatsen volgens de huisregels.
 
Het beste lijkt me inderdaad om er dan maar zelf ondertitels onder te zetten.
Hier kan je makkelijk zoeken. Ook naar anderstalige ondertiteling.
Volgens mij moet je filmsub ergens te vinden zijn.

succes
 
Volgens mij mag je niet linken naar sites waar niet legale zaken op staan.
 
wat mij betreft mogen links naar subt gewoon hier gezet worden.
 
Als iemand weet waar ik subs kan halen, laat me weten.
De subs die ik zoek zijn engels, omdat ze er in nl heel waarschijnlijk niet zijn. De subs zijn voor de Japanse anime serie Dragon Ball. Ik heb al op google gezocht, maar heb niks kunnen vinden
 
Kijk anders even op startpagina daar staan een paar links naar ondertitelsites. Op die ondertitelsites heb je ook weer zoekmachines voor subtitles in alle talen.

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan