Leken vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Ik heb een MP 3 speler, CD en brander.

Nu heb ik Limewire gedownload.

1.Hoe krijg ik die nummers in een aparte map?
2. Helaas heb ik bij installeren aangegeven dat gegevens niet gedeeld mogen worden. HOe herstel ik dit?
3. Kan ik ook een heel album ineens downloaden? Nu zie ik enkel nummers muziek.
4. Hoe zet ik de muziek op CD of MP3?


Pfoeh
:eek:
 
Ik ken limewire niet, ik gebruik altijd het programma Soulseek (super p2p-programma met de mogelijkheid voor het downloaden van complete albums)

maar het lijkt me dat je met je windows verkenner de gedownloade bestanden van limewire wel kunt vinden en zodoende in een apart mapje kunt zetten.

Brand vervolgens je cdtje in je cdbrander. Je kunt kiezen voor gewone audiocd, zodat je hem in iedere cdspeler af kunt spelen.
Of kies voor datacd als je de bestanden als mp3tjes wilt branden op cd
 
limewire extra/opties/bestandlocatie en daar opgeven waar de bestanden moeten komen
delen ,de map opgeven welke je wilt delen ook dat doe je bij opties
 
Geplaatst door BESTWELL
Ik ken limewire niet, ik gebruik altijd het programma Soulseek (super p2p-programma met de mogelijkheid voor het downloaden van complete albums)

welke versie kan ik het beste downloaden van Soulseek?
Een heel album in één keer lijkt me wel zo prettig en jij bent er tevreden over:thumb:
 
Zijn er dan zoveel verschillende versies?
-->klik<--
Voor je download, ga eens naar museekster.com en daar klik je op de blauwe balk op filesharing en dan in de lijst op soulseek, er zijn ook nadelen weet je.
 
Volgens mijn weten hebben de laatste versies allemaal de mogelijkheden voor het downloaden van complete albums (rechtermuisklik-download complete folder)

Ik zit nu op mijn werk, maar volgens mij heb ik versie 152 ofzo, maar ik zou gewoon de nieuwste downloaden.

Je moet het gewoon maar eens proberen of je het wat vind zou ik zeggen ......

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan