mpeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

barty1987

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
18
Ik heb een mpeg filmpje dat ik wil bewerken met windows movie maker. Windows movie maker heeft een ander soort bestand nodig dan mpeg, welk is dat?
dan kan ik dat met een converter omswitchen naar dat type.
 
Je bent toch gaan kijken bij "bestand importeren" he, daar staat bij mij toch mpg als een mogelijke keuze bij.
 
ik krijg dit bericht als ik een mpeg probeer in te voegen:

Het bestand D:\Bart\5IB2\Software\powerpoint presentatie\v) Cars - Top Gear - Mclaren F1 - good video.mpeg is niet geïndexeerd en kan niet worden geïmporteerd.
 
Hmmm,
Misschien kan je je bestand converteren naar mpeg2,
het gaat me niet zo erg om die 2, wat wel beter is, maar eerder om het feit dat als je de mpg naar mpg omzet, die indexering misschien terugkomt. Kzou dat toch eens proberen, maar verwijder het origineel niet in het geval dat de beeldkwaliteit moest tegenvallen.
Omzetten naar avi ofzo, dat weet ik niet zo, de kwaliteit zal er onder lijden (ligt er natuurlijk aan hoe je je avi instelt)

Als je een goede converter wil:
als ik mij niet vergis, dan is "blaze media pro" o.a. een videoconverter met enkel een gebruikslimiet, in tegenstelling tot die stomme trials die maar de helft omzetten of een watermerk nalaten. Je kan er eens naar googlen. Als ik het fout heb, sorry dan.

SUCCES :thumb:
 
ik heb het met blaze gedaan, maar hij heeft alleen de eerste 5 minuten van de film omgezet, en ik heb vanaf de 7de minuut nodig :)
 
ik heb het filmpje na 7 dagen in AVI gekregen
maar nu kan ik het nog niet afspelen
 
Geplaatst door barty1987
ik heb het filmpje na 7 dagen in AVI gekregen
maar nu kan ik het nog niet afspelen

Virtualdub is meschien het proberen waard.
dit is (was) freeware . ff zoeken op internet...!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan