windvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

interpjotr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
Berichten
4
Ik probeer met windvd creator vanaf een videorecorder een bestand op mijn pc te zetten. Bij het hoofdstuk videobron verschijnt niet de keuze 'videorecorder' maar wel bijv. de keuze TV, s-video. Zie ik iets over het hoofd of doe ik iets niet goed?. Wie kan mij helpen? Misschien een ander programma gebruiken?
 
Wil je e.e.a. doen m.b.v. de antenne kabel? Gebruik dan de instelling TV en laat het videosignaal zoeken terwijl de band loopt.

Wil je e.e.a. m.b.v. een scart of 'tulp' stekker doen dan heb je een verloop naar S-video nodig en een aparte kabel voor het geluid naar de geluidskaart.

S-video geeft allen beeld signaal door.
 
Via een s-video adapterkabel verbind ik mijn videorecorder met de s-videoaansluiting met mijn pc en toch krijg ik geen beeld.

Ik weet niet wat er mis is; misschien mijn kabel?
Ik gebruik hiervoor een zwarte kabel met aan elk uiteinde een aansluiting

help
 
Heb je in het captureprogramma wel aangegeven dat je wil capturen via S-video en in PAL?

Wat voor hardware gebruik je om te capturen, een TV kaart of via de videokaart?

Als je de videokaart gebruikt, heb je wel in de benodigde software van de videokaart geinstalleerd?

Gebruik je XP? probeer het dan eens met MOVIEMAKER.
 
ik ben nog maar een leek op dit gebied

Ik heb zojuist met moviemaker geprobeerd; is niet gelukt; hetzelfde euvel.

Hoe geef ik in het captureprogramma aaan dat ik wil capuren met s-video.

Ik heb pas een nieuwe pc; volgens mij zit daar en een tv-kaart en een video-kaart in
 
Gebruik je de S-video aansluiting die al in de videorecorder zit of gebruik je een verloop(scart)stekker waarop de S-video aansluiting zit?


Probeer eens of ja met de S-video vanaf de video wel beeld hebt op de TV.

Waarschijnlijk heeft je TV kaart ook een antenne aansluiting. Krijg je daarmee wel beeld vanaf de video?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan