wmp10

Status
Niet open voor verdere reacties.

noeky

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2004
Berichten
20
hallo,

ik heb problemen met het branden van audio,en data,cd's(mp3)sinds ik wmp10 gebruik,ik krijg steeds dezelfde foutcode,C00D11AB=kan bestanden niet op cd branden.Ik heb op het net gezocht naar een oplossing maar daar blijkt dat veel meer mensen hetzelfde pro bleem hebben,ik heb alle tips van windows geprobeerd maar niets helpt velen denken dat het aan service pack 2 ligt.Weet iemand een oplossing?thx groetjes noeky.ik heb winxp pro.hoe kan ik reageren op een reaktie op mijn ingezonden bericht ik heb nu op aanpassen geklikt maar dat is dus niet de manier.Bij de windows helpdesk vind ik geen oplossing bij de foutcodes,dus bedankt voor de tip.
wmp10 vervangen door een eerdere versie is ook geen optie want wmp10 is niet te verwijderen sinds pack 2 is geinstalleerd. heeft niemand in het forum hetzelfde probleem??
 
Laatst bewerkt:
Verwijder 10 en ga terug naar WMP 9 is volgens mij de beste oplossing!!
 
Geplaatst door BANDIT123
Verwijder 10 en ga terug naar WMP 9 is volgens mij de beste oplossing!!
bedankt maar helpt niet denk ik want dat geeft een heleboel extra problemen heb ik gelezen bij anderen in het forum wmp10 heeft een legio aan problemen van div aard ook daar is aangeraden te veranderen van speler maar eenmaal 10 geinstaleerd is die moeilijk te verwijderen.zit te diep in de shell.ook heb ik geen bestanden meer ven eerdere versies,thx voor je hulp.

greetings noeky
 
Geplaatst door noeky
bedankt maar helpt niet denk ik want dat geeft een heleboel extra problemen heb ik gelezen bij anderen in het forum wmp10 heeft een legio aan problemen van div aard ook daar is aangeraden te veranderen van speler maar eenmaal 10 geinstaleerd is die moeilijk te verwijderen.zit te diep in de shell.ook heb ik geen bestanden meer ven eerdere versies,thx voor je hulp.

greetings noeky
heeft iemand anders mischien de oplossing?
 
Probeer dit eens.

Click the START button and select Run.
Type in: regedit in the command box.
When the regedit window appears, expand the HKEY LOCAL MACHINE by clicking on the plus sign to its right.
Now Click on the plus next to SOFTWARE, then MICROSOFT, then WINDOWS, then CURRENT VERSION and finally UNINSTALL
When you expand the Uninstall folder, you'll see all the programs currently installed, such as the uninstall Media Player 10 or Media Player, etc.
Click on the folder you want to uninstall, in the box on the right you will see two strings:
DisplayName and UninstallString.
Double click UninstallString and a box will appear with the uninstall string highlighted.
Right click on the highlighted entry and select COPY.
Close the Regedit window.
Select the START button and click RUN.
Right click inside the command box and paste the uninstall string and click OK to uninstall Media Player 10 beta.
 
Geplaatst door Thomas Jan
Probeer dit eens.

Click the START button and select Run.
Type in: regedit in the command box.
When the regedit window appears, expand the HKEY LOCAL MACHINE by clicking on the plus sign to its right.
Now Click on the plus next to SOFTWARE, then MICROSOFT, then WINDOWS, then CURRENT VERSION and finally UNINSTALL
When you expand the Uninstall folder, you'll see all the programs currently installed, such as the uninstall Media Player 10 or Media Player, etc.
Click on the folder you want to uninstall, in the box on the right you will see two strings:
DisplayName and UninstallString.
Double click UninstallString and a box will appear with the uninstall string highlighted.
Right click on the highlighted entry and select COPY.
Close the Regedit window.
Select the START button and click RUN. bedankt thomas jan maar ik wil eerst weten wat het probleem is voordat ik iets verwijder,want dat nog steeds niet bekend ,ik zou dat graag weten. kan ik bv een nieuwe versie over de oude heen kopieren??misschien is er wel iets fout gegaan met spyware oid?ikheb trouwens winXP.pro geen millenium!!
ps:kunnen jullie in het nederlands antwoorden mn engels is niet zo goed sorry daarvoor. Ook wil ik je er op wijzen dat anderen op deze side ook geprobeerd hebben wmp10 te verwijderen en niet zonder problemen,ikweet alleen niet wie dat is moet ik nog een keer voor kijken .nogmaals bedankt.
Right click inside the command box and paste the uninstall string and click OK to uninstall Media Player 10 beta.
 
Misschien dit

C00D11AB: Cannot copy files to recordable disc
Windows Media Player cannot copy the selected files to the CD-R or CD-RW disc. To fix the problem, do one or more of the following:

Clean the disc and ensure that it is not damaged.

Select a slower recording (write) speed.

Try a different brand of CD-R or CD-RW disc.

Quit other programs.


To select a slower recording speed
On the Tools menu, click Options, and then click the Devices tab.
In Devices, double-click the name of the CD-R or CD-RW drive, and then click the Recording tab.
In the write-speed list, select a slower speed.
 
Geplaatst door noeky
hallo ik heb wmp10 verwijderd en de 9 serie terug gezet mijn brander brand wel cd's maar sluit ze niet goed af hetzelfde probleem dus. ik heb een acer:atapi cd-r/rw 4×4×32 cd writer die heeft gedraaid onder windows 98 ,en nu onder xp pro ligt daar mischien het probleem ?ik moet de driver mischien updaten?ik heb er naar gezocht maar kan niks vinden kan iemand me helpen .
tijdens het afsluiten van een cd kom ik ongeveer 98% dat schiet de lade open terwijl het proces nog niet klaar is hoe kan dit?
groetes noeky
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan