Mediaplayer draaien i.p.v. Realplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Hoewel ik tevreden ben met Mediaplayer 10 (XP) ben je soms genoodzaakt een andere player erop te zetten om andere niet te openen bestanden te kunnen zien.

Nu heb ik de laatste versie van Realplayer erop gezet, ziet er een stuk frisser uit, maar wil dat Mediaplayer standaard blijft draaien als ik iets open. Nu draait ie alles af in Realplayer en dat wil ik juist niet. Wil Realplayer alleen gebruiken als dat nodig is.

wie o wie........know the question:confused:
 
moet je bij de eigenschappen/voorkeuren/opties van realplayer even aanpassen welke bestanden HIJ standaard mag openen en welke niet, dan worden die bestanden daarna weer automatisch geopend in het meest herkenbare afspeelprogramma van windows of te wel mediaplayer
 
Dat begrijp ik maar dat is vaak zo ook hier een oerwoud aan opties. Ik zie niks standaard staan of zo en heb zowat alles uitgevinkt..........

:confused:
 
Ook bij Bestandstypen alles aangevinkt? (of klik op alles selecteren) in WMP, Extra/Opties en dan tabblad Bestandstypen. Beter is dan ook dit uit te vinken in RealPlayer, zal ook wel ergens in opties te vinden zijn, is een zeer dominant progje trouwens.

Goeie tip ook van Tarabass, hieronder. :)
 
Rechtermuisknop op een te openen bestand-->openen met...-->programma kiezen-->progje selecteren en onderaan aanvinken dat je altijd dit progje wilt gebruiken...

Suc6
 

Bijlagen

  • screenhunter_025.jpg
    screenhunter_025.jpg
    40,6 KB · Weergaven: 20
Vaak kun je niet kiezen naar een programma, maar begint ie bij de downloading gelijk richting Real player. Inderdaad hij is nogal dominant aanwezig, maar ja. Is er nergens een map buiten die players om dat je dit kunt aanpassen standaard naar....mediaplayer??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan