te lage snelheid chello

Status
Niet open voor verdere reacties.

crmtd

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Berichten
239
Sinds een week of 2 is mijn snelheid lager, zo een beetje de helft, ik merk het vooral tijdens downloaden van nieuwsgroepen, normaal gaat dat op je volle snelheid bij mij zo een 500 KB per seconde.
Nu is het rond de 200/250 KB per seconde.
Volgens Chello is de verbinding oke en moet ik het op het deel naar de computer zoeken of op de computer.
Zelf denk ik op de computer, alleen daar veranderd af en toe wat, iemand sugesties waar ik kan zoeken?

ps virusscanner en diverse spyware programma´s hebben hun werk reeds gedaan.
 
yep, ik zit dus echt op de helft

Uitvoeren Test Status Resultaat
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 254.2 KByte/sec
(=2034 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 35.7 KByte/sec
(=286 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 876.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar 14.0 ms
 
Geplaatst door T._de_vries
Ben je ook spyware/virus vrij?

Norton internet security, norton systemworks, hitman pro, adaware se prof, spy sweeper, spy bot, supercleaner.

Regelmatig draai ik zo dit rijtje programma´s, maar ik houd mij aanbevolen voor nog meer van dit soort programma´s.

Maar ja, wat is er toch met de snelheid?
Chello begon over instellingen van mijn netwerk kaart enz, misschien moet ik daar wat zoeken, al heb ik geen idee waar dat allemaal zit.
 
Als je bij chello 2 maal boven de data limiet download wordt de snelheid voor meer dan de helft terug gedraaid tot het einde van de maand. Als dat bij jouw het geval zou zijn moet je eerst e-mails ontvangen hebben hierover.
 
download snelheid

Chello is in dit geval niet de schuldige.
Er moet iets op de comuter in de achtergrond draaien of een netwerk instelling of.....ik weet het niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan