Halfvolle Cd-rw

Status
Niet open voor verdere reacties.

gogo

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2005
Berichten
12
Hallo, Ik wilde graag weten of je nog op een halfvolle cd-rw nog data kan opzetten. Ik zelf thuis nero 6. alvast bedankt.
 
als je die cd-rw geformateerd hebt van tevoren kan je er altijd wat bijzetten
 
als je nero gebruikt, zit daar IN-CD bij, daar formateer je de cd-rw mee, en dan kan je er van alles bijzetten en van verwijderen
 
Laatst bewerkt:
Dat kan met In CD

Als je gewoon Nero gebruik is ook voor RW van toepassing,
Altijd met multisession beginnen, en als je er wat bij wilt zetten Continu Multisesion.
Doe je dat niet ben je eerder opgenomen data kwijt!!!!
 
Steek em in je drive,
ga naar nero en druk op 'nieuw', klik op cd-rom (ISO)
en klik het 2e selectievakje aan rechts, dat wat zegt "continue multi-session", ik weet niet wat de nederlandse versie zegt maar ik denk dat je wel snapt wat het engels bedoelt)
Duw dan op nieuw en zie wat hij doet,
- geeft hij de eerder gebrande sessies weer in een boomstruktuur, dan klik je gewoon op ok en sleep je de rest erbij op.
- geeft hij "de cd is niet beschrijfbaar", dan klik je op ok en minimaliseer je nero effe. Ga naar mijn computer en klik daar de cd-drive aan, je ziet wat er reeds opstaat, maak een makkelijk herkenbare map in mijn documenten en kopieer alle bestanden/mappen van je cd naar die map.
Vervolgens ga je terug naar nero, klik je op recorder en klik je op "wis re-writable" of zoiets (ja ik heb de engelse versie) en laat je hem dat doen.
Ga naar bestand, nieuw en druk op cd-rom (iso)
en "start multi-sessie", bevestig.
Ga in nero naar je aangemaakte map in mijn documenten met al je cd-bestanden in.
kopieer/sleep allemaal naar compilatie.
Zet wat je er nog wil bijzetten er nog bij en druk op branden. Bij het scherm dat je nu krijgt, moet je ervoor zorgen dat SLUIT CD NIET staat aangeduid, (zal vast niet want je hebt "start multi-sessie" aangeduid)
Brand je cd-rom
Volgende keer neem je "ga verder met multi-sessie" en zo altijd maar door...

Groeten, James

(wie dit een krankzinnig lange omweg vindt, "so be it", ik weet niets beters.):)
 
Dat heb je netjes beschreven!!!Maar zo werkt het wel!!
Goed gedaan Jochy/meisy?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan